משמאל: גבי גאון ואפי בר בנקודת ההזנקה של מד"א במזכרת בתיה
משמאל: גבי גאון ואפי בר בנקודת ההזנקה של מד"א במזכרת בתיה

נקודת הזנקה חדשה של מד"א נחנכה במזכרת בתיה

בשבוע שעבר התקיים טקס פתיחת נקודת הזנקה חדשה של מד"א במזכרת בתיה, במעמד ראש המועצה גבי גאון ומנהל מרחב איילון במד"א אפי בר. נקודת ההזנקה החדשה תשפר את המענה הרפואי לתושבי המועצה ולכבישים 411 ו-40 הסמוכים

פורסם בתאריך: 1.7.19 11:06

-->

נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום נחנכה בשבוע שעבר ביישוב מזכרת בתיה, כחלק מהפעולות הננקטות במד"א לשיפור זמני התגובה וההגעה למטופלים. נקודת ההזנקה הראשונה של מד"א במזכרת בתיה תאויש על ידי אמבולנס וצוות מד"א בכל שעות היום. בהמשך לפתיחת נקודת ההזנקה ביישוב, יתקיים בקרוב קורס נהגי אמבולנס מתנדבים ביישוב.

"מדובר בבשורה היסטורית וחשובה ליישוב. נקודת מד"א תהווה לא רק עמדת כוננות, אלא בעיקר בית חינוך להצלת חיים, ומקום של ערכים ונתינה", אמר ראש המועצה המקומית גבי גאון. "אני מודה אישית לאפי בר, מנהל המרחב ממד"א שנענה ליוזמתי, ובעיקר על שיתוף הפעולה הרגיש והמיוחד. אני מזמין את בני הנוער ואת כלל התושבים לבוא לקחת חלק ולהתנדב, על מנת לשפר את יכולתנו לתמוך ולסייע במקרי חירום שונים".

"הקמת נקודת ההזנקה התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה המצוין עם המועצה המקומית מזכרת בתיה, בראשות ראש המועצה גבי גאון, שתרם רבות לתהליך ההקמה", אמר מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר, "כל תחנה או נקודת הזנקה חדשה כזאת מופעלת על ידי עובדים ומתנדבים מסורים ומקצועיים של מגן דוד אדום, ובזכותם אנו מצליחים לסייע לכל מי שזקוק לנו ולהציל חיים, במזכרת בתיה ובכל מקום אחר בארץ".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "חנוכת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במזכרת בתיה מהווה חלק מההתרחבות שלנו ברחבי הארץ. במזכרת בתיה, כמו בנקודות הזנקה רבות אחרות של מד"א, יודע כל חובש, פרמדיק ומגיש עזרה ראשונה, שתפקידו לסייע לכל אזרח שזקוק לו, ולהציל חיים, במהירות, במסירות ובמקצועיות. אני מבקש להודות למועצה המקומית מזכרת בתיה ולעומד בראשה גבי גאון, על שיתוף הפעולה והתרומה הרבה להקמת נקודת ההזנקה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר