ישיבה מיוחדת שהתקיימה במרחב רחובות בהסתדרות עם נציגות העובדים של החברה העירונית ורשת חוויות
ישיבה מיוחדת שהתקיימה במרחב רחובות בהסתדרות עם נציגות העובדים של החברה העירונית ורשת חוויות

בהמשך לחשיפת "ערים": בהסתדרות מאיימים להשבית את רשת חוויות ואת החברה העירונית החל ב-7 ביולי

ההסתדרות העבירה לעיריית רחובות, לחברה העירונית ולרשת חוויות מכתב בדבר איום השבתה כללית של העובדים. עו"ד אייל זלנה, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות: "אם משרד האוצר רוצה לנהל את עיריית רחובות, שמלול ימסור לכחלון את מפתחות העיר". העירייה בתגובה: "נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי למנוע פגיעה בהורים ובילדי העיר"

פורסם בתאריך: 26.6.19 06:45

-->

כפי שנחשף ב"ערים", ההסתדרות העבירה לעיריית רחובות, לחברה העירונית ולרשת חוויות מכתב בדבר איום השבתה כללית של העובדים, במה שעלול לפגוע קשות במערך התקין של הקייטנות בעיר.

במכתב שנשלח בין היתר לראש העיר רחובות רחמים מלול, ליו"ר דירקטוריון חוויות אמיתי כהן ולממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, חתומים עו"ד אייל זלנה, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב רחובות בהסתדרות, ומזכירת האיגוד המקצועי במרחב, תמר סעיד.

במכתב מפורט: "בישיבה מיוחדת שהתקיימה במרחב עם נציגות העובדים הוחלט על נקיטת צעדים ארגוניים עד כדי שביתה והשבתה, החל מיום 7.7.2019 ואילך בכל המסגרות שמפעילות רשת חוויות והחברה העירונית. כבר בחודש פברואר 2016 נמסרה לכם הודעה וקריאה לנהל משא ומתן לקראת כינונו של הסכם קיבוצי המעגן את זכויות העובדים ברשת. במהלך השנים הצלחנו לנהל משא ומתן רצוף וענייני, אך לצערנו חילופי גברא בחברה ונסיבות עלומות מביאים אתכם כדי גרירת רגליים, עד כדי הפסקת המשא ומתן עם נציגות העובדים. משכך, אינם מותירים בידי נציגות העובדים ברירה אלא ליתן לכם הודעה על כוונותינו כאמור לעיל".

אייל זלנה הוסיף ואמר ל"ערים": "לראש העיר ולהנהלת רשת חוויות יש מספיק זמן לסיים את המשא ומתן. אם משרד האוצר רוצה לנהל את עיריית רחובות, שמלול ימסור לכחלון את מפתחות העיר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "לא התקבלה כל פנייה שעניינה בסכסוך עבודה כלשהו ואין כל סמכות חוקית לביצוע השבתה. כך או כך, במקרה של ניסיון השבתה, העירייה, רשת חוויות והחברה העירונית יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותן כדי למנוע פגיעה בהורים ובילדי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר