עמי פינשטיין
עמי פינשטיין

צפו: בשל צו ההרחקה מרחובות עמי פינשטיין התמקם על גבול העיר עם נס ציונה

סגן ראש עיריית רחובות לשעבר, עמי פינשטיין, שהורחק ל-14 יום מהעיר, התנחל באישון לילה על גבול רחובות נס ציונה, בשטח העיר נס ציונה. פינשטיין: "גרשו אותי מהבית, הגלו אותי. מה הפשע שלי? כולה צבעתי את המדרכות באדום לבן"

פורסם בתאריך: 16.6.19 07:26

-->

סגן ראש עיריית רחובות לשעבר, עמי פינשטיין, שהורחק ל-14 יום מהעיר, התנחל באישון לילה על גבול רחובות נס ציונה, בשטח העיר נס ציונה.

פינשטיין הורחק מהעיר ביום שני בשבוע שעבר על ידי משטרת רחובות, לאחר שנחקר בגין תלונה של העירייה כנגדו על צביעת מדרכות באדום לבן ברחוב הראשי הרצל ובפארק הורוביץ.

בסרטון ששחרר פינשטיין ממקום מושבו על גבול נס ציונה רחובות, הוא אומר: "אני נמצא פה בנס ציונה על גבול רחובות, אבל בנס ציונה, אני לא מפר חוק. גרשו אותי מהבית, הגלו אותי. מה הפשע שלי? כולה צבעתי את המדרכות באדום לבן. כולה אדום לבן, זה כל מה שעשיתי. על זה מגרשים בן אדם מהבית שלו? תתביישו לכם. פשוט לא נשמע דבר כזה. אני בן אדם חזק, אני יכול לנצח את המערכת, אבל מה עושה בנאדם שלא יכול לנצח את המערכת? הוא המסכן. לכן מהיום אני מתמסר להמונים ואני אהיה הפה שלהם בכל העוולות שעשו להם, במיוחד שוד המדרכות האלה באדום לבן וכחול לבן. אתם תראו עוד יומיים שלושה מה אנחנו נעשה פה. המונים יהיו פה, כל רחובות יהיו פה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר רחובות מלאה בקלפטומנים סוטים פדופילים שיכורים נגועים ב OCD . מקום המפגש שלהם בחנויות מכולת, סניפי הדואר ובזמן האחרון ניתן לראות אותם ברחוב ציפור הטוב ליד בית הספר שפרינצק ובשכונת נווה יהודה. הם מקבלים דיווח על כל אדם שיוצא לרחוב והם נדבקים לקורבן. הפעילים בדרך כלל בוגרי כיתות טיפוליות שנולדו להורים פושעים ונרקומנים. הם ממומנים מכספי עמותות מפוקפקות ופוגעים באופי הדמוקרטי של מדינת ישראל.

  2. גמלאית

    הגיע הזמן שיעמידו אותו במקום. איש שאיבד הצפון לגמרי. בושה למשפחת פיינשטיין. הבן הסורר של המשפחה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר