שושי רז בצילומים
שושי רז בצילומים

שושי רז, סייעת חירשת המועסקת בצהרוני החברה העירונית רחובות, כבשה את חדשות 12

שושי רז, סייעת חירשת המועסקת בצהרוני החברה העירונית רחובות, נכנסה ללב של כולם בכתבה בחדשות 12 שהציגה אנשי חינוך מיוחדים המועסקים במסגרות חינוך רגילות

פורסם בתאריך: 12.6.19 10:24

-->

בשבוע שעבר שושי רז, סייעת חירשת המועסקת בצהרוני החברה העירונית רחובות, הופיעה בכתבה בחדשות 12 שהציגה אנשי חינוך מיוחדים המועסקים במסגרות חינוך רגילות. מטרת הכתבה הייתה להראות כי הכל אפשרי וכי למגבלה לעיתים יש יתרונות רבים, לא רק לבעל המוגבלות אלא גם לסביבה בה הוא מועסק, ולכן למעסיקים כדאי לתת הזדמנות לכולם.

שושי רז בצילומים

שושי רז בצילומים

 

לאחר שידור הכתבה התראיינה שושי בחדשות הבוקר עם ניב רסקין בנושא, וסיפרה כיצד הילדים מקבלים אותה וכיצד היא מתקשרת איתם. עוד סיפרה שושי על הקשיים שחוותה בדרך בניסיונות להתקבל לעבודה, עד אשר החברה העירונית רחובות ראתה בהעסקתה זכות גדולה.

לצידה של שושי ישבה תלמידה שלה מהצהרון, שסיפרה על השהות בצהרון עם שושי מנקודת המבט שלה, על ההתנהלות איתה ביומיום ועל התקשורת איתה, במסגרתה למדו הילדים מילים רבות בשפת הסימנים ועל ידי כך רכשו עוד שפה.

שושי רז בצילומים

שושי רז בצילומים

נופר טולדו, מנהלת צהרונים של החברה העירונית רחובות: "אנו לא מאפשרים ללקות להוות מחסום לקבלה לעבודה, להיפך, אנו דוגלים לשלב אנשי חינוך בעלי מוגבלות במסגרות החינוך הרגילות והרווח הוא כפול לחברה, גם נותנים הזדמנות שווה לכולם וגם הילדים, במיוחד במקרה של שושי, זכו להיות בכיתה עם סייעת שהיא לב גדול ועונה להם על הצרכים הן הפדגוגיים והן הרגשיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר