ילד שעבר התעללות (צילום אילוסטרציה: ניר שמול)
צילום אילוסטרציה: ניר שמול

אם מרחובות החדשה: "המאמן בחוג הקפוארה נתן לבן שלי כאפה מצלצלת"

אם מרחובות החדשה הגישה תלונה במשטרה נגד מאמן הקפוארה של בנה, בטענה כי זה סטר לו בחוזקה במהלך החוג במתנ"ס של חוויות. האם: "הילד ברח מהחוג בבכי ואף אחד לא עדכן אותנו ההורים. רשת חוויות אפילו לא התלוננה על המקרה". בחוויות משיבים: "התלונה נבדקה לעומקה וטופלה הן מול האמא והן מול המאמן"

פורסם בתאריך: 11.6.19 08:20

-->

לא לזה התכוונה שירה (שם בדוי) כששלחה את בנה לחוג אמנות לחימה: למערכת "ערים" הגיעו טענות על מקרה אלימות של מאמן הקפוארה, שסטר לבנה במהלך החוג המתקיים במתנ"ס שברחובות החדשה.

שירה, תושבת השכונה, מספרת: "ביום שלישי התקיים חוג הקפוארה במתנ"ס חוויות רחובות החדשה. הבן שלי הלך לחוג והיה חלק ממעגל הקפוארה. כנראה שהוא לא התנהג כמו שהמאמן ציפה ממנו ותוך כדי החוג, כשהוא אמור "לחנך אותו", הוא פשוט נתן לו כאפה מצלצלת".

איך הילד הגיב?

"הבן שלי רץ הביתה בוכה בקול רם ואני כמובן בכיתי איתו. הוא הגיע מתנשף בצורה כזו שרצו לי הסרטים הכי נוראיים בראש. מה אם הוא היה רץ וחלילה רכב היה פוגע בו? כמובן שהרגשתי את הפגיעה של הבן שלי בכל רמ"ח אבריי.

"לא פחות מהסטירה, חמור בעיניי שהילד ברח מהחוג ואף אחד לא עדכן אותנו ההורים. אף אחד לא יצא אחריו ורשת חוויות לא התלוננה על המקרה, למרות שחלה עליה החובה לדווח על אלימות. חשוב להדגיש שהכאפה לא הייתה חלק מהאימון. מבחינת המאמן זאת דרך לעורר".

איך הגיבו לזה הממונים על החוג ברשת חוויות?

"אני ננזפתי על ידי ממלא מקום מנכ״ל רשת חוויות, במקום שמי שיינזף יהיה זה שפגע בבן שלי. צר לי שבמקום שרשת חוויות יניפו על דגלם אפס סלחנות כלפי אלימות, הם מנסים לעשות הכל חוץ מגינוי המעשה. אני מבקשת להשעות את המדריך מכל פעילות ברשת עד לסיום בירור הנושא".

כך או כך, האם הגישה במקביל תלונה במשטרת רחובות, וזו חוקרת את המקרה.

תגובת רשת חוויות: "התלונה התקבלה, נבדקה לעומקה וטופלה על ידי ממלא מקום מנכ"ל הרשת ומנהלת המרכז הקהילתי, הן מול האמא והן מול המאמן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. אחאב

    נכון, מאמנים לא אמורים לחנך ילדים.ההורים צריכים.כנראה שההורים במקרה הזה נכשלו.מתאר לעצמי מה המאמן עבר עם הילד הבעייתי הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר