רייזי קירשנשטיין והאחים אורן וניר פלח
רייזי קירשנשטיין והאחים אורן וניר פלח

רייזי קירשנשטיין ובעלי דפנ'ס ביוזמה חדשה: "אנחנו רוצים לעודד עסקים ברחובות לעזור למשפחות עם צרכים מיוחדים"

אורן וניר פלח, הבעלים של מאפיית דפנ'ס ברחובות, פתחו קו תרומות קבוע לעמותת 'חיוך שלו' בראשות רייזי קירשנשטיין, למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. השלושה מקווים ששיתוף הפעולה ביניהם יצמח ויהפוך לשולחן עגול של בעלי עסקים רחובותיים ועמותות חברתיות למען הקהילה. מחר (שלישי) יציינו האחים 15 שנים לעסק בחגיגה ענקית במרכז המסחרי ברחובות החדשה

פורסם בתאריך: 3.6.19 09:13

-->

לכבוד יום ההולדת ה-15 למאפיית דפנ'ס ברחובות, פתחו בעלי העסק אורן וניר פלח קו תרומות קבוע ודו שבועי לעמותת 'חיוך שלו' לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שבראשה עומדת רייזי קירשנשטיין.

האחים פלח עוסקים כל השנים בתרומה של מאפים מתוקים ומלוחים לאוכלוסיות נזקקות דרך עמותות רחובותיות ואנשים פרטיים. קירשנשטיין, פעילה חברתית מהמגזר החרדי, מובילה בתחום החינוך המיוחד ומכאן החיבור הטבעי בין השלושה. כעת הם מקווים ששיתוף הפעולה ביניהם יצמח ויהפוך לשולחן עגול של בעלי עסקים רחובותיים ועמותות חברתיות למען הקהילה.

קירשנשטיין, שבנוסף לפעילות וההתנדבות שלה למען משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים היא אם לילדים עם צרכים מיוחדים בעצמה, מכירה את האתגרים שעמם מתמודדות המשפחות. ל"ערים" היא מסבירה מדוע משפחות אלו עשויות להזדקק לתרומות נדיבות: "אני קוראת להם השקופים, כי אלו ילדים שנראים רגילים אבל יש להם צרכים מיוחדים ובעיות התנהגותיות ורגשיות מאוד קשות. שלא כמו ילדים על הספקטרום האוטיסטי או עם פיגור, כאן המשפחות בהרבה מקרים לא מקבלות סיוע מהמדינה. אלו ילדים שלא מחזיקים במסגרות והם נושרים כל הזמן. ההורים מוציאים הון על תרופות, על רופאים ופסיכולוגיים, האמהות מתקשות לפרנס ולצאת לעבודה, כי הן צריכות לשמור על הילדים, ולמשפחות הללו יש המון הוצאות. הם זקוקים גם למשהו טוב וטעים שיעניק להם את הפינוק מעבר למלחמת ההישרדות היום יומית שלהם".

על שיתוף הפעולה עם האחים פלח אומרת קירשנשטיין: "אנחנו רוצים לעודד עסקים ברחובות לעזור למשפחות עם צרכים מיוחדים".

אורן וניר פלח יחגגו 15 שנים לדפנ'ס מחר (שלישי) במרכז המסחרי בשכונת רחובות החדשה, במסיבת יום הולדת שופעת אטרקציות והפתעות שאליה הם מזמינים את כולם. בין היתר תהיה במקום הופעה לילדים עם כוכבת הילדים נוי אייזן, דמויות ענק ובלונים, בעוד המבוגרים ייהנו מהופעה של זמרת יוונייה ותקליטן. בין לבין, כולם יוכלו ליהנות ממתוקים וממאפים שיחולקו בחינם.

אורן פלח על ההשקעה במסיבה: "יום ההולדת זה יום שנועד לנתינה לעיר ולשכונה במיוחד. כבר 15 שנה שהם מלווים אותנו וזה המינימום שאנו יכולים לתת להם".

על פרויקט התרומות של האחים אומר אורן: "הקדוש ברוך הוא נותן ואנחנו צריכים לחלק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
  1. עשירון תחתון

    דפניס ? עוגיות לעשירון העליון. ובכל זאת כל הכבוד על התרומות.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר