הילדים המאושפזים בקפלן מברכים את האחיות לרגל יום האחות הבינלאומי (צילום: אופיר לוי)
הילדים המאושפזים בקפלן מברכים את האחיות לרגל יום האחות הבינלאומי (צילום: אופיר לוי)

הילדים המאושפזים בקפלן אמרו תודה לאחים ולאחיות לרגל יום האחות הבינלאומי

המרכז הרפואי קפלן ציין בחגיגיות את תרומתם הרבה של האחיות והאחים במחלקות ובמרפאות של בית החולים. מרינה שטרייטר, אחות אחראית במחלקת כירורגיה ילדים: "הילדים המאושפזים במחלקה הם כמו הילדים שלנו והם ריגשו אותנו מאוד בברכות החמות"

פורסם בתאריך: 14.5.19 13:55

-->

המרכז הרפואי קפלן ציין אתמול (שני) בחגיגיות את תרומתם הרבה של האחיות והאחים במחלקות ובמרפאות של בית החולים, לרגל יום האחות הבינלאומי לשנת 2019. אחד הרגעים המרגשים היה כאשר הילדים המאושפזים במחלקה הכירורגית של מערך הילדים ברכו את האחיות על המסירות, האכפתיות והמחויבות שלהן כלפי הילדים עצמם וכלפי הוריהם.

מנחם מענדל מנקיטה (8.5) איחל יום אחות שמח והודה על הטיפול ועל כל מה שעשו למען בריאותו. עומר שטרוסברג (11) הוסיף כי האחיות דאגו להפחית את הכאב ברגלו לאחר שנפל מסקייטבורד ושבר את הרגל.

מרינה שטרייטר, אחות אחראית במחלקת כירורגיה ילדים, אמרה: "הילדים המאושפזים במחלקה הם כמו הילדים שלנו והם ריגשו אותנו מאוד בברכות החמות. יום אחות שמח".

שולה אוחנה, מנהלת הסיעוד החדשה בקפלן, אמרה כי האחים והאחיות בבית החולים הם משאב אנושי חשוב ביותר שניצב בחזית העשייה הרפואית, ובידיהם התומכות הם מצילים חיים, מעניקים תקווה ותשומת לב ומשיבים חולים לשגרת חייהם: "ביום הזה אני אומרת תודה לכל אחת ואחד מהאחים והאחיות שמייצגים בקפלן ערכים של מצוינות, יוזמה, רגישות למטופל ועזרה הדדית ביניהם ובין הרופאים וכלל עובדי בית החולים".

ד"ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, הוסיפה כי כ1,000 אחיות ואחים נמרצים בקפלן מהווים 2,000 ידיים תומכות ומחזקות: "אני גאה מאוד באחים והאחיות שלנו. הם תמיד בקו הראשון של הטיפול הרפואי ומייצגים עבורנו יותר מכל חמלה, רגישות וקשר חם עם המטופלים והמשפחות. העבודה של האחיות דורשת יכולת עצומה של סובלנות, הקשבה ותשומת לב. זה לא פשוט ולא קל. אין ספק כי האחים והאחיות בקפלן מהווים דוגמא ומודל לצוותים סיעודיים בכל רחבי הארץ ועל כך תודתנו הגדולה ביום חגיגי זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר