ד"ר אלכסנדר גלוחוב
ד"ר אלכסנדר גלוחוב

רואה לך בעיניים: רופא מהפנט במזכרת בתיה

מרפאת 'כללית רפואה משלימה' במזכרת בתיה משיקה טיפול חדש – היפנוזה

פורסם בתאריך: 4.8.17 08:00

-->

בשורה לתושבי מזכרת בתיה והסביבה: מרפאת 'כללית רפואה משלימה' ביישוב משיקה טיפול חדש לטובת הלקוחות – היפנוזה. את הטיפול בהיפנוזה יעביר ד"ר אלכסנדר גלוחוב, רופא מרדים בהכשרתו מבית החולים 'וולפסון', מומחה בתחומו ובעל רישיון לטיפול בהיפנוזה מטעם משרד הבריאות.

ההיפנוזה נחשבת לטכניקה טיפולית מובנית המאפשרת הפניה מבוקרת של קשב ותשומת הלב של האדם פנימה, אל רמת המודעות והפוטנציאל הפנימיים. לאורך כל הטיפול בהיפנוזה האדם שמטופל בו מודע וחש בכל המתרחש, ואף יכולת הריכוז שלו גבוהה בהרבה מהרגיל. הטיפול אמור לסייע בהפסקת עישון, בהתמודדות עם טראומות ועם מצבי כאב כרוניים, פחדים, פוביות, כאבים, אנורקסיה, גיל המעבר, חוסר תיאבון, הפרעות התנהגות, גמגום, מעי רגיש ומחלות עור. המטפל, ד"ר אלכסנדר גלוחוב, רופא מרדים שוחחנו עם ד"ר גלוחוב בכדי להבין קצת יותר על הטיפול.

ד"ר, ספר לנו עובדה שלא ידענו על הטיפול בהיפנוזה.

"בניגוד למה שהתרגלנו לראות ולשמוע, ההיפנוזה אינה מצב בו ניתן להביא, להכריח או לשכנע את המטופל למעשים והתנהגויות הנוגדים את המוסר, האתיקה או עקרונות החיים שלו. היא אינה מנוגדת ליושר האישי של המטופל והיא פועלת על פי נורמות חיים מקובלות".

מה חשוב לוודא לפני שמתחילים טיפול בהיפנוזה אצל מטפל כלשהו?

"בראש ובראשונה, צריך לבטוח ולהאמין למטפל מצד אחד, ומצד שני על המטפל לעדכן את המטופל על הפרעות פוטנציאליות שיכולות להפריע להצלחת הטיפול, לדוגמה, כאשר המטופל מגיע למפגש תחת השפעה של חומרי הרגעה או כשהוא עייף מאוד".

למה שמישהו בכלל ירצה להגיע לטיפול שכזה?

"היפנוזה היא מצב מודעות או מצב תודעה, אשר באמצעותו ניתן לעורר ולתמרן תופעות סמויות ופוטנציאליות על ידי פרוצדורות סוגסטיביות. זוהי טכניקה טיפולית מובנית שבאמצעותה ניתן להביא  לשינוי מבוקר ורצוי במערכות השונות, כמו: האמוציונאלית, הקוגניטיבית, ההתנהגותית והפיזיולוגית. היפנוזה הינה כלי המאפשר שילוב של גישות טיפוליות שונות. רבים אינם מודעים לכך, אך תופעות היפנוטיות מתרחשות באופן ספונטני בחיי יום יום, בתנאים ובנסיבות רבות, ולא רק במסגרת יחסים טיפוליים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר