תרגיל מוכנות לחירום בבתי הספר סמילנסקי ויבניאלי
תרגיל מוכנות לחירום בבתי הספר סמילנסקי ויבניאלי

ההסלמה בדרום: הלימודים ברחובות יתקיימו כרגיל

נכון לשעות הבוקר המוקדמות (ראשון) אין שינוי בהוראות של פיקוד העורף לגבי רחובות, מה שאומר שהעיר נמצאת במצב שגרה והלימודים בה מתקיימים כרגיל

פורסם בתאריך: 5.5.19 06:49

-->

נכון לשעות הבוקר המוקדמות (ראשון) אין שינוי בהוראות של פיקוד העורף לגבי רחובות, מה שאומר שהעיר נמצאת במצב שגרה והלימודים בה מתקיימים כרגיל.

ראש העיר רחמים מלול עומד בקשר ישיר ורציף עם פיקוד העורף וגורמי החירום והבוקר הוא אמר: ״נמשיך ונעדכן בהתאם. אני מאחל לכולנו יום שקט ובטוח״.

אמש ראש העיר רחמים מלול והמנכ״ל דורון מילברג קיימו הערכת מצב עם גורמי החירום ושמעו כי הנחיית פיקוד העורף בגזרת רחובות היא שגרה, כלומר בשלב זה אין הנחיה לפתיחת מקלטים ציבוריים והלימודים יתקיימו כרגיל.

בעירייה מסרו: "צוותי החירום של העירייה ערוכים למקרה הצורך. המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם 24 שעות ביממה. נמשיך לעקוב ולעדכן בהתאם להתפתחויות בדרום".

נזכיר כי רחובות שייכת לאזור התראה 182 ובהישמע אזעקה זמן הכניסה למרחב המוגן עומד על דקה וחצי. יש לשהות במרחב המוגן במשך 10 דקות.

יש לציין כי בעיר השכנה יבנה הוחלט כי לא יתקיימו לימודים במערכת החינוך העירונית, כולל צהרונים, וכן המקלטים הציבוריים נפתחו לשימוש הציבור. גם בקרית עקרון לא יתקיימו לימודים, שכן היישוב נמצא בתוך גזרת 40 הקילומטרים מעזה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר