חברי סיעת רחובותי

עו"ד מתן דיל בהרמת כוסית לפסח: "בחג החירות יש לברך ולהודות על הזכות של החופש לבחור ואני שמח שבחרנו באופוזיציה"

כ-300 תושבי רחובות הגיעו לאירוע הרמת כוסית של סיעת 'רחובותי' לכבוד חג הפסח. בהרמת הכוסית הרשמית של העירייה היו שהתאכזבו מההיענות

פורסם בתאריך: 15.4.19 17:41

-->

אתמול (ראשון) נערך אירוע הרמת כוסית חגיגית של סיעת 'רחובותי' באולם האירועים "מטרו" ברחובות. באירוע השתתפו חברי הסיעה עו"ד מתן דיל, אביב איטח, עו"ד קארין ברגינסקי, רונן אהרוני, דני מרשה, כ-300 תושבים, פעילים ובני משפחות.

את האירוע פתח בקבלת פנים הזמר המקומי מייק שרון, לאחר מכן הוקרנה מצגת של חברי סיעת 'רחובותי' ולקינוח נשא דברים יו"ר הסיעה, מתן דיל, שסיפר על הפעילות של האופוזיציה ועל התהליכים שבפתח, פרגן לחברי סיעתו והוסיף: "במיוחד בחג החירות יש לברך ולהודות על הזכות של החופש לבחור ובהמשך לכך אני שמח שבחרנו באופוזיציה". עוד הוסיף: "אני מבטיח שאנחנו נגיע לירח, לראשות העיר", בהקבלה לאישור הפרויקט "בראשית 2".

הרמת כוסית לפסח של סיעת רחובותי

במקביל נערכה אמש גם הרמת הכוסית לעובדי העירייה ולעובדי החברה העירונית, במעמד ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, יו"ר ועד העובדים של החברה העירונית יוסי חג'ג', ומנהלי אגפים.

גורם בעירייה אמר ל"ערים": "היה קצת עצוב לראות שאין היענות מלאה מצד העובדים. בחברה העירונית יש כ-1,000 עובדים ובעירייה כ-2,200 עובדים, ולאירוע הגיעו רק כ-600 עובדים. זה קרה בגלל שמדובר בתקופה שלפני החג, חלק גדול נמצאים בחו"ל וכנראה שגם ההופעה של שלמה בראבא ומוני מושונוב לא ממש דיברה לעובדים. בהתחלה היו אמורים לערוך שתי הופעות בשתי הרמות כוסית, אחת לחברה העירונית ואחת לעירייה, אבל כשראו שאין ביקוש מנכ"ל העירייה דורון מילברג איחד את ההופעות. לצערנו גם כך האולם לא היה מלא. אני מקווה שיפיקו לקחים כי ההופעה עלתה לא מעט כסף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר