רס"ן סער בורנשטיין
רס"ן סער בורנשטיין

רב סרן סער בורשטיין מרחובות בין מצטייני הרמטכ"ל

השבוע התקיים בצה"ל טקס מצטיינים לכבוד החגים. בין המצטיינים גם סרן סער בורשטיין מרחובות, המשרתת כמפקדת מערך המעבדות בחיל הרפואה

פורסם בתאריך: 8.4.19 18:00

-->

השבוע התקיים בצה"ל טקס מצטיינים לכבוד החגים, בראשות ראש המטה הכללי, רב אלוף אביב כוכבי, ובו קיבלו תעודות הצטיינות חיילים אשר ראויים להוקרה על שירותם הצבאי. בין המצטיינים גם רב סרן סער בורשטיין מרחובות.

רב סרן בורשטיין משרתת כמפקדת מערך המעבדות בחיל הרפואה. היא נשואה ואם לשלושה ילדים. במשך כל ילדותה אמה הייתה מנהלת מטבח בבית חולים וסער הרבתה להסתובב בו. כך נמשכה לעולם הרפואי. בנערותה היא למדה בבית הספר התיכון עמל ב' בפתח תקווה, במגמת ביוטכנולוגיה, והחליטה להמשיך ללימודי י"ג-י"ד לפני שהתחילה לימודי תואר ראשון בהנדסה כימית וביוטכנולוגיה באוניברסיטת אריאל.

סער התגייסה ב-2002 כעתודאית, לאחר תואר ראשון למערך המעבדות, ובתפקידה הראשון הייתה קצינת מעבדה. לאחר מכן קודמה להיות סגנית מפקדת מעבדה ובעשר השנים האחרונות היא משרתת כמפקדת מערך המעבדות, התפקיד הכי בכיר שאליו ניתן להגיע במערך ושאליו יועדה במסלולה המקצועי. היא מספרת שהיא מתכננת להישאר בתפקיד זה בשנים הקרובות.

סער לקחה חלק בהקמת בית חולים שדה במשלחות ההומניטריות של צה"ל להאיטי, לפיליפינים ולרומניה, ותפעלה את המעבדות שהוקמו בשטח. היא מגדירה את המשלחות כחוויה משמעותית מאוד מבחינתה, לראות איך מדינת ישראל הקטנה מצליחה להעמיד תוך 6 שעות בית חולים מדוגם ולסייע בכל מקום בעולם.

ההצטיינות בשבילה היא בעיקר אות הערכה גדול מהמפקדים, שראו את השינויים הרבים שהובילה תחתיה. היא מאמינה שצריך לפעול על מנת להצליח, לא להתייאש, להיות עקשנים ולהאמין במה שאתה עושה.

רס"ן סער בורנשטיין


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר