פנצ'ר בגלגל (צילום אילוסטרציה)
פנצ'ר בגלגל (צילום אילוסטרציה)

נתקעתם עם הרכב ברחובות? המוקד העירוני יעזור לכם להיחלץ בשיתוף ארגון 'ידידים – סיוע בדרכים'

במסגרת מיזם משותף של עיריית רחובות וארגון 'ידידים - סיוע בדרכים', בהובלת פנחס הומינר, יזניקו אנשי המוקד העירוני את המתנדבים על מנת לסייע לתושבי העיר בהתנעת רכב, חילוץ מרכב, פנצ'ר, מחסור בדלק או שמן, ועוד

פורסם בתאריך: 1.4.19 10:45

-->

ברחובות נולד מיזם משותף של העירייה וארגון 'ידידים – סיוע בדרכים', שיסייע לתושבי העיר שנתקעו בדרכים עם רכבם. במסגרת המיזם שמוביל מחזיק תיק הכספים וקידום בין מגזרי, פנחס הומינר, יזניקו מוקדני המוקד העירוני את מתנדבי 'ידידים – סיוע בדרכים' על מנת לסייע לתושבי העיר בהתנעת רכב, חילוץ מרכב, פנצ'ר, מחסור בדלק או שמן.

בפגישת עבודה שהתקיימה בעירייה, השתתפו חבר המועצה פנחס הומינר, מנהל האגף לביטחון וחירום, אליצור זרחי, מנהל המוקד העירוני, אלי ג'אן, מנהל מחוז מרכז בארגון ידידים, דניאל הלוי, ונציג סניף רחובות, ישראל פרלשטיין. בפגישה סוכם כי כל תושב שיתקע בדרכים בתוך תחומי העיר רחובות יוכל לפנות למוקד העירוני, בין אם בשל בעיה בהתנעת הרכב, פנצ׳ר, מחסור בדלק או שמן, מנעול הרכב נתקע, וכדומה. עם קבלת הקריאה, יזעיק המוקדן את מתנדבי 'ידידים – סיוע בדרכים' אשר יגיעו למקום האירוע ויעניקו מענה מקצועי.

פנחס הומינר ואנשי ארגון 'ידידים – סיוע בדרכים'

 

"לא אחת נתקעים בעלי רכבים ומרגישים תחושת חוסר אונים", אומר יוזם הפרויקט פנחס הומינר. כעירייה קשובה לציבור, גיליתי את הצורך הקיים ויחד עם ראש העיר ומנהל אגף חירום וביטחון החלטנו על שיתוף הפעולה עם ארגון 'ידידים – סיוע בדרכים', אשר לו היכולת המקצועית להעניק מענה בתחום הסיוע בדרכים. אין לי ספק כי שירות זה יועיל עד מאד לתושבי העיר".

אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות תקשוב, חירום ומוקד עירוני: "על פי הנחיית ראש העיר ומנכ"ל העירייה, השירות לתושב נמצא בראש סדר העדיפויות בכל אגפי העירייה. המיזם של קבוצת המתנדבים אשר הובא לפנינו הינו כלי אשר מסייע לתושב כמענה לצרכים הלא שגרתיים אשר קבוצת המתנדבים יעניקו לתושבי העיר. ראש העיר רחמים מלול הנחה מזה זמן לפתוח 'מוקד רואה' אשר ייתן מענה בזמן אמת לטפל בנקודות תורפה ברחבי העיר ובמפגש זה נרקם פתרון בשיתוף עם קבוצת המתנדבים של 'עמותת ידידים' וקבוצת מתנדבים שמארגן חבר המועצה פנחס הומינר מתוך הקהילה, וכך יורחב בהמשך לפעילויות נוספות בזמני חרום ליחידות חילוץ ופעילויות נוספות בחרום כסיוע לנזקקים".

ארגון ידידים הנו ארגון ייחודי, המעניק "עזרה ראשונה שאינה רפואית" שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג. הארגון מספק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי מים / שמן / דלק, ואף בפתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי ידידים מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ אנשים ממעליות תקועות. בעיר רחובות ישנם כ-300 מתנדבים אשר יהיו זמינים להעניק סיוע לכל פניה רלבנטית שתועבר מהמוקד העירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר