בניין בגורדון המרוחק 5 מטרים בלבד מגינת הכלבים
בניין בגורדון המרוחק 5 מטרים בלבד מהשטח ששימש לגינת הכלבים

עיריית רחובות עדיין בוחנת את האפשרויות לגבי השטח ששימש עד לאחרונה לגינת כלבים ברחוב גורדון

בשטח ששימש עד לאחרונה לגינת כלבים ברחוב גורדון כבר הורדו הגדרות, אך עדיין לא הוחלט סופית מה יעלה בגורלו. אחת האפשרויות: גינה קהילתית. גם מקום חלופי לגינת הכלבים עדיין לא נמצא

פורסם בתאריך: 26.3.19 07:42

-->

בהמשך לחשיפת "ערים" על סגירת גינת הכלבים ברחוב גורדון, בחודש דצמבר פרסמנו כי בתום פגישה רוויות אמוציות בין תושבי שכונת היקב לבין חברי מועצת רחובות פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך, הוחלט כי הגינה תישאר סגורה כדי למנוע מפגעי ריחות ורעש, במקביל לגיבוש פתרון מהיר שיספק גם את בעלי הכלבים.

מאז עברו שלושה חודשים ותושבי האזור משני צדי המתרס – אלו שבעד ואלו שנגד גינת הכלבים – עדיין לא יודעים מה צפוי לעלות בגורל השטח שהתפנה.

אחד מתושבי הרחוב פנה ל"ערים" ושאל: "האם העירייה החליטה מה לעשות בשטח ששימש עד לאחרונה לגינת כלבים ברחוב גורדון? הגדרות במקום הורדו ופח גדול לשיפוצים הוצב בקרבת מקום. שמענו שאולי אמור לקום במקום גן עירייה. האם זה נכון?"

בפניית "ערים" לעירייה, התקבלה התגובה הבאה: "עיריית רחובות בוחנת אפשרויות שונות, בין היתר הקמת גינה קהילתית, לבקשת התושבים, והנושא נמצא בבדיקה. כמו כן, העירייה מנסה לאתר מקום חלופי לגינת הכלבים, בשיתוף הווטרינר העירוני. בעלי כלבים מוזמנים להגיע עם הכלבים לגינת הכלבים בשכונת אחוזות הנשיא".

פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך במפגש עם תושבי שכונת היקב

פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך במפגש עם תושבי שכונת היקב


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אירה

    בזיון של עירייה. פשוט קרקס שלא מפסיק להביך את עצמו מחדש בכל פעם. נראה לכם הגיוני שהסגירה הלא חוקית תעבור בשתיקה? נראה לכם שתושבים שמשלמים מיסים פראיירים? נראה לכם שלגיטימי להפנות עשרות אם לא מאות תושבי שכונה אחת להשתמש בגינת כלבים בשכונה אחרת לגמרי?!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר