פרויקט אם ובת בקרית עקרון
פרויקט אם ובת בקרית עקרון

מועצת קרית עקרון פותחת סדנה לאימהות ובנות כהכנה לבת המצווה

לקראת השנה המשמעותית בחיי בנות כיתה ו', מקדמת מועצת קרית עקרון סדנה בת 5 מפגשים עם אימהות ובנות כיתה ו'

פורסם בתאריך: 20.3.19 07:24

-->

לקראת השנה המשמעותית בחיי בנות כיתה ו', מקדמת מועצת קרית עקרון סדנה בת 5 מפגשים עם אימהות ובנות כהכנה לקראת בת המצווה ותקופת המעבר לגיל ההתבגרות. סדנה זו הינה יוזמה של הספרייה המקומית וכחלק מתוכנית העבודה לשנה זו. הפרויקט יחל ב-15.5.19 בספרייה ויכלול צילום, איפור, יצירה ודברי ההסבר והעצמה שיועברו דרך פעילות חווייתית מהנה.

בשנת בת המצווה, ישנה התרגשות רבה ומתעורר רצון לעשייה משמעותית. הבת הצעירה עומדת בפתחו של גיל ההתבגרות ובתחילתו של מסע מרתק ומלא בתגליות. יחד עם זאת, זוהי תקופה מורכבת, מבלבלת ומלאת אתגרים עבורה ועבור סביבתה. מטרת הסדנה היא לנצל את התקופה הייחודית הזו על מנת לחזק ולהעצים את הקשר הכל כך חשוב ומשמעותי בין הבת לאמה. זוהי הזדמנות נהדרת לקחת הפוגה מהשגרה על מנת להיות ביחד בתהליך מקרב ומרגש, ויחד עם זאת לחשוף את הילדים לפעילות הספרייה.

ליאת ג'ראפי לוי, מנהלת הספרייה: "יזמנו את הפרויקט מתוך רצון לחשוף את ילדנו לפעילות הספרייה ולאהבת הספר והקריאה. אני בטוחה כי מעבר להעמקה וחיזוק הקשר בין אם לבתה, במסגרת פרויקט זה תצאנה הבנות נשכרות מההיצע הרב של פעילויות הספרייה".

אביבה וגנר, מנהלת אגף החינוך: "הדגש בסדנה הוא על עבודה בדרך התנסותית יצירתית המאפשרת לנו לגלות בתוכנו מקומות חדשים ומעשירים. אמנים מקצועיים מתחום הצילום, התנועה והמגע יובילו את המשתתפות לתוך עולם חושים חווייתי שבו מתקיימות צורות רבות ומגוונות להבעה. ביום יום שלנו אנחנו נוטים להביע את עצמנו בעיקר דרך הערוץ המילולי שכלי, אך להבעה יצירתית בערוצים פחות ורבליים ויותר חווייתיים יש כוח שהוא מעבר למילה ועוצמות שמעצבות זיכרונות מוחשיים ומשמעותיים. אז רגע לפני שבנותינו הופכות לנערות ולנשים, בואו ניתן לעצמנו את הזמן והמקום להיות איתן בנקודת זמן מכוננת זו ולחזק אותן בצאתן לדרך".

ראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי: "אני מברך את כל העוסקים במלאכה. המפגשים הללו יעניקו ערך מוסף גם לאמהות וגם לבנות. דרך החוויה המשותפת נוכל להביט על הדברים מזווית אחרת שתזמן אותנו להביא אל הקשר שלנו דברים חדשים שלא נוכחים בו מספיק בשגרת יומנו. אני רואה בסדנה תהליך חשוב בגיל ההתבגרות וקורא לאימהות ובנותיהן להצטרף אליה".

לפרטים והרשמה ניתן לפנות בטל': 089414030 או במייל [email protected]. מספר המקומות מוגבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר