טקס הסרת הלוט לתרומה של פנינה בלום ז״ל למכון האונקולוגי בקפלן (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)
טקס הסרת הלוט לתרומה של פנינה בלום ז״ל למכון האונקולוגי בקפלן (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

המכון האונקולוגי בקפלן זכה לתרומה מפנינה בלום ז"ל, אמו של זהר בלום שטופלה במקום

המכון האונקולוגי בקפלן קיבל תחושה של בית בזכות תרומת פנינה בלום ז"ל, אמו של סגן ראש עיריית רחובות זהר בלום, שאמר: "זה היה הבית השני של אמא במשך מספר שנים"

פורסם בתאריך: 20.3.19 06:57

-->

אתמול (שלישי), חג הפורים, נערך במכון האונקולוגי במרכז הרפואי קפלן במעמד ראש העיר רחובות, רחמים מלול, טקס הסרת הלוט לתרומה של פנינה בלום ז"ל, אמו של זהר בלום, סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך. פנינה, ממייסדי עמותת ידידי בית החולים, שמשה יו"ר ועדת הכספים עד יומה האחרון. היא טופלה בידיים המסורות של צוות המכון האונקולוגי, בניהולה של ד"ר נעה אפרת בן ברוך, ונפטרה לפני כחצי שנה בגיל 81.

טקס הסרת הלוט לתרומה של פנינה בלום ז״ל למכון האונקולוגי בקפלן (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

 

תרומתה של פנינה, עוד בחייה, כוללת כורסאות טיפולים ועמדות להגשת ארוחה, צביעה, ספריה ועמדת קפה. כל אלו מקנים הרגשה של בית עבור מטופלות ומטופלים אשר נמצאים שעות רבות ביום בטיפול רפואי במכון.

תרומה של פנינה בלום ז״ל למכון האונקולוגי בקפלן (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

 

זהר בלום אמר כי אמו לא זכתה לראות את השיפוץ בסיומו, ולא זכתה לראות את המטופלים שמקבלים חוויה נעימה של בית: "זה היה הבית השני של אמא במשך מספר שנים. אמא הייתה לוחמת כל חייה ולוחמת אמיתית במהלך המחלה. היא הייתה מספרת לי איזה צוות מסור, מקצועי ואדיב יש במכון האונקולוגי בקפלן. תמיד עם חיוך ואכפתיות".

ד"ר רבקה כצנלסון, סגנית מנהלת המכון האונקולוגי בקפלן, אמרה כי היא מברכת את משפחת בלום בשם המטופלים והצוות הרפואי במכון על הנתינה והתרומה והעזרה בכל הזדמנות שאפשר. "התרומה של המשפחה הפכה אותו למועדון שאנשים נהנים לבוא אליו ורווחת החולים השתפרה רבות בזכותה".

רז אסולין, מנכ"לית עמותת ידידי בית החולים, הוסיפה כי פנינה הייתה מעורבת בכל דבר שקשור לתרומה עד לצבע של עמדת הקפה. "אין מילים להסביר איזו אישה מופלאה היא הייתה ואין ספק שברוח היא עדיין אתנו".

ד"ר קובי חביב, סגן מנהל בית החולים, אמר: "אני רוצה להודות לכם בשם הנהלת בית החולים, המטופלים והצוותים הרפואיים על המחווה המרגשת והלוואי ונמשיך להיות שמחים בחג הפורים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר