נוער חוויות גבירול-ההולנדית בקורס רכיבה על סוסים
נוער חוויות גבירול-ההולנדית בקורס רכיבה על סוסים

עלו על הסוס: נוער חוויות גבירול-ההולנדית סיים קורס רכיבה על סוסים

במסגרת פעילות ייחודית לנוער רשת חוויות, התקיים קורס רכיבה על סוסים כחלק מפעילויות שבוחר הנוער מידי שנה. מולו זימרו, רכז הנוער: "ראינו מעבר מחוסר שליטה לשליטה מוחלטת"

פורסם בתאריך: 19.3.19 09:02

-->

בשבוע שעבר הסתיים קורס ייחודי לרכיבה על סוסים, שנועד עבור נוער חוויות גבירול-ההולנדית. הקורס התקיים מדי שבוע במשך 3 חודשים וכלל למידה והיכרות עם סגנונות האופי של הסוסים, רכיבה נכונה, טיפולים, הובלה ושליטה, ועוד.

"עבורנו התהליך היה מדהים. ראינו את הלמידה של הנערים ואת השיפור", מספר מולו זימרו, רכז הנוער בגבירול-הולנדית. "מתחילת הקורס ועד סופו ראינו הבדלים עצומים ממעבר של חוסר שליטה לשליטה מוחלטת וכמובן כל הנערים קיבלו תעודות סיום קורס".

את הקורס העביר צוות חוות אורוות נען – אילוף סוסים ורכיבה. הפעילות התקיימה הודות לשיתוף פעולה של רשת חוויות רחובות והאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בהובלת אור שמני, עובדת סוציאלית במחלקת הנוער של האגף.

זימרו: "שיתוף הפעולה התחיל לפני שנתיים ובמשך תקופה זו הבאנו לנוער פעילויות וקורסים מגוונים, כגון טיול אופניים, ערבי פיצה, פעילויות חוץ, קורס רכיבה על סוסים ועוד".

אור שמני: "המטרה היא לתת לנוער פעילות מלמדת ומאוד משמעותית, שהם יתחברו אליה. הרעיון הא ללמד את הנוער שליטה ודחיית סיפוקים, כישורים חברתיים וכישורי חיים, בכל שלב הנוער היה שותף לבחירה של הפעילות ובאופן זה, מדי שנה, הבאנו דברים מגוונים ומעניינים שהם בעצמם בחרו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר