חניכי מכבי וייסגל
חניכי מכבי וייסגל

רחמים מלול לשחייני מכבי וייסגל: ״אני מעריך ומעריץ את ההישגים שלכם, נמשיך לתמוך בכם״

בערב הוקרה מיוחד על זכייתם במקום הראשון באליפות המדינה, ראש העיר רחמים מלול בירך את השחיינים הצעירים ממכבי וייסגל רחובות

פורסם בתאריך: 7.3.19 07:28

-->

לפני כשבועיים מועדון השחייה מכבי וייסגל הגיע להישג היסטורי ומרגש – זכיה באליפות ישראל לגילאי 10-14. אמש (רביעי) התקיים אירוע סיכום והוקרה במעמד ראש העיר רחמים מלול, מנכ״ל העיריה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, צוות אגף הספורט בחברה העירונית ומנהל מרכז וייסגל, ברוך עייש, השחייניות והשחיינים הצעירים וצוות המאמנים.

בכירי מועדון מכבי וייסגל רחובות נכחו כולם: ילנה שוקר יו״ר מכבי וייסגל רחובות, גיא שחר המנהל המקצועי ואלעד חן מנכ״ל האגודה. כולם הודו לראש העיר ולצוותי העירייה והחברה העירונית על התמיכה והליווי בשנתיים וחצי האחרונות. השחיינים הצעירים אף העניקו לראש העיר מגן הוקרה.

ערב הוקרה למכבי וייסגל רחובות

 

רחמים מלול מצדו בירך אותם והודה להם במילים חמות: ״ספורט הוא לא רק תחרות הוא גם חינוך, לערבות הדדית ולמצוינות. מכבי וייסגל רחובות החלה לשגשג מאז שפתחנו מחדש את מרכז וייסגל. אחת המטרות שעמדו לנגד עינינו היא שיהיה מתקן ראוי ומתאים לאימוני השחייה של מכבי וייסגל רחובות. אני מודה לכל השחיינים והשחייניות הצעירים, למאמנים והמדריכים, לברוך עייש מנהל הבריכה, לאיציק עובדיה מ"מ מנכ״ל החברה העירונית ולמנכ״ל העירייה ודורון מילברג. אנחנו רוצים להודות לכם על הכבוד שהבאתם לעיר רחובות ועל הגביעים והמדליות. אני מעריך ומעריץ את ההישגים שלכם, נמשיך לתמוך בכם".

בערב נכחה גם יהודית פלבנר, מנהלת קרית החינוך קציר אשר מפעילה מגמת שחייה בשיתוף עם מכבי וייסגל ועם מרכז וייסגל של החברה העירונית.

ערב הוקרה למכבי וייסגל רחובות

 

דורון מילברג ורחמים מלול עם גיא ברנע – שחיין אולימפי שבא להרצות בפני הספורטאים הצעירים

באליפות המדינה שהתקיימה בבריכה הלאומית במכון וינגייט, השתתפו כ-650 שחיינים מ-45 מועדוני שחייה בישראל. משורות מכבי וייסגל רחובות זינקו למים 44 שחיינים ל-135 משחים אישיים, קבעו שיאים אישיים, הובילו פעמים רבות את המקצים וזכו במדליות. שחייני המועדון השיגו 31 מדליות במשחים אישיים ו-8 קבוצות שליחים מתוך 10 אפשריות זכו במדליות קבוצתיות. בסיום התחרות מכבי וייסגל רחובות דורגה במקום הראשון בדירוג הכללי ובדירוג הבנים, ובמקום השני בדירוג הבנות. זהו הישג היסטורי למועדון שבשנים האחרונות מתפתח ומתרחב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר