מייק שרון (צילום גיא קאפח)
מייק שרון (צילום גיא קאפח)

מייק שרון שובר שבע שנות שתיקה עם השיר "רוצה"

שרון: "נפתח בי תאבון מחודש להקליט, אולי כי זו הדרך היחידה שאני מכיר להתמודד עם מצוקות החיים". צפו בקליפ ובמסר של הזמר הרחובותי לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:32

-->

אחרי שבע שנות שתיקה, הזמר הרחובותי והאושיה המקומית, מייק שרון, חוזר בשיר חוצה קהלים בשם "רוצה". את השיר כתב חיים קינן, איש קול ישראל, בעוד שרון עצמו אחראי על הלחן.

השיר המרגש יצא לאחר תקופה ארוכה בה רון היה עסוק בהופעות ובתמיכה במשפחתו. בתוך יומיים גרף השיר כ-30 אלף צפיות ביוטיוב, ובראיון ל"ערים" אומר הזמר: "נפתח בי תאבון מחודש להקליט, אולי כי זו הדרך היחידה שאני מכיר להתמודד עם מצוקות החיים".

מייק, בשיר הזה יש לך נגיעה אישית מכמה כיוונים. מה אתה מרגיש כשאתה מבצע אותו?

"אני יותר נכון צועק אותו. בכל אחד מאתנו קיים הילד הקטן הסוחב איתו את משקעי העבר. כשאני מבצע את השיר הרבה תמונות וזיכרונות צפים ועולים, אבל הם גם נותנים בי תקווה. ההוכחה לכך היא שהמעבד של השיר הוא בן אחי המוכשר, מור אוזן, גיטריסט מחונן המנגן עם גדולי הזמרים בארץ, וביניהם שרית חדד. גם בני הבכור, שיר אוזן, שותף ומהווה לי מקור להשראה. בימים אלו הוא גויס לצה"ל וישרת בלהקה צבאית, כך שיש תמיד תקווה וסיפוק".

נראה שהקהל היה צמא לחזרה שלך.

"אני חושב שכל אחד שנכנס לקליפ רואה פשוט את עצמו וזה סוד ההצלחה של השיר. אני מפרגן בענק לקהל שלי, שמלווה אותי שנים לכל מקום ולכל הופעה באדיקות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר