חובב צברי ואריק חדד
חובב צברי ואריק חדד

קרית עקרון: ההצעה לביטול הארנונה לנפגעי טרור תחכה להזדמנות אחרת

חבר מועצת קרית עקרון, אריק חדד, הציע לראש המועצה חובב צברי לבטל את הארנונה לנפגעי הטרור מהיישוב. מכיוון שהנושא לא הופיע בסדר היום בצורה מסודרת, צברי סירב להעלות את ההצעה לסדר ולקיים הצבעה

פורסם בתאריך: 24.2.19 07:46

-->

בישיבת מועצת קרית עקרון שנערכה בשבוע שעבר, חבר המועצה העומד בראש הוועדה לנפגעי טרור, אריק חדד, הציע לראש המועצה חובב צברי לבטל את הארנונה לנפגעי הטרור מהיישוב. לטענתו של חדד, המועצה יכולה להרשות לעצמה לבוא לקראת נפגעי הטרור ולהטיב עמם לאחר שעברו את הגרוע מכל ושרדו, בטח לאור העובדה כי ביישוב ישנה משפחה נפגעת טרור אחת, משפחתו של ניב נחמיה (43), אב לחמישה שנדקר באוגוסט 2017 במקום עבודתו בעיר יבנה.

ניב נחמיה והצוות הרפואי (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

ניב נחמיה והצוות הרפואי (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

 

חדד: "חובב סירב להעלות את ההצעה לסדר ולקיים הצבעה, בטענה שהנושא לא מופיע בסדר היום. אני טוען שמאחר וכל הישיבה עסקה בצו הארנונה, על כל הסעיפים, חובתי כחבר מועצה להעלות להצבעה סעיפים שנוגעים לתפקידי, במיוחד כלפי נפגעי טרור. ראש המועצה ייעד לי את ראשות הוועדה לנפגעי טרור כביטול וזלזול ביכולת שלי לתרום בנושאים רבים ליישוב, אך אני כהרגלי מתייחס ברצינות לכל נושא שנוגע לתושב זה או אחר, ופחות לוקח ברצינות את המגמות הזדוניות של ראש המועצה. הרי הייתי ראש מועצה 24 שנים, עם כל הכבוד".

ראש המועצה חובב צברי מסר בתגובה: "אדון חדד ממשיך לסלף עובדות, בדיוק כשם שטען בישיבת אישור התקציב שהמועצה בראשותו לעולם לא העלתה מיסים, ואילו בישיבת המועצה האחרונה גילינו כי בצו המיסים בשנת 2010 ביקש אריק להעלות 5% בארנונה לתושבים, כך שאת דבריו יש לקחת בערבון מוגבל.

"לגופו של עניין, כידוע לכל הצעות לסדר היום מביאים בפני חברי המועצה בצורה סדורה ולא במחטף. כאשר מיניתי את אריק לתפקיד, חשבתי שיתייחס לתפקיד ברצינות רבה ולא ישתמש בנושא רגיש זה בצורה צינית, על חשבון נפגעי הטרור, לניגוחים פוליטיים ריקים מתוכן. הציפייה מיו"ר ועדה היא לרכז את חברי הוועדה לדיונים מקצועיים ומשם להעביר המלצות לשולחן ראש המועצה. אולם, עוד לפני שסוכמו הרכבי החברים בוועדות השונות, כולל הרכב חברי הוועדה לנפגעי טרור, בחר חדד להעלות הצעה לא מנומקת ולא רצינית. מייד לאחר שיתכנסו חברי הוועדה ויעבירו את המלצותיהם המנומקות, נפעל בכדי לטפל במגוון האתגרים הניצבים בפני הוועדה, באחריות רבה כלפי נפגעי הטרור וכלל תושבי קרית עקרון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר