אלדד פרי
אלדד פרי

בשעריים נערכים ליום שאחרי פרי

הקהל החל בפרויקט להקמת עמותת אוהדים, כשהמטרה היא לתמוך בקבוצה בפן הכלכלי ולהשפיע על גורלה

פורסם בתאריך: 25.5.17 09:20

-->

הרבה חוסר ודאות במכבי שעריים. הקבוצה שעלתה לליגה הלאומית בשנה שעברה, ושעתידה נראה באותם ימים ורוד, נשרה בתום העונה הנוכחית בחזרה לליגה א' וכעת לא ברור מה יעלה בגורלה מבחינה כלכלית. האוהדים ממתינים בקוצר רוח למוצא פיו של הבעלים, איש העסקים אלדד פרי, שרכש את זכויות הניהול במועדון לפני כשנתיים. ככל הנראה, צפוי פרי להודיע על עזיבתו את הקבוצה, וטרם ידוע מי יתפוס את השליטה במועדון. לעיתון "ערים" נודע שבאם הבעלים אכן יעזוב את המועדון, הוא צפוי להשאיר אחריו תקציב שיאפשר התמודדות על העלייה לליגה הלאומית.

על פי ההסכם שנחתם בין הבעלים לבין העמותה שניהלה את מכבי שעריים עד להגעתו של פרי עומדות כעת שתי אופציות: להעביר את המועדון לגוף אחר, או להחזירו לעמותה שתקבל את זכויות הניהול בחזרה, וללא חובות. בעמותה היו כמובן מעוניינים לראות את פרי ממשיך בשעריים לעונה נוספת לפחות, ובימים אלה נעשים שכנועים מרתוניים ומאמצים רבים מושקעים על מנת להגיע עמו להסדר שיוציא את הצדדים לדרך חדשה.

גם האוהדים לא מסתירים את העובדה כי הם ישמחו שפרי ימשיך לנהל את הקבוצה, ובתוך כך ילמד מטעויות העבר ויצעיד אותה קדימה. אחד מהאוהדים היותר מוכרים ביציע, אופיר בנאי, אמר השבוע לעיתון "ערים": "כל אחד ואחד מאוהדי שעריים מתקשה להבין איך קבוצה כזאת, עם הקהל מספר שתיים בליגה הלאומית אחרי מכבי נתניה, ירדה ליגה. אני חושב שהקבוצה ירדה מליגה שבאופן כללי הייתה די חלשה. למרות זאת הקהל הזה ליווה את הקבוצה בהמוניו גם כשהיא הייתה שקועה עמוק במקום האחרון והקהל מאוד אוהב את אלדד פרי וימשיך לתמוך בקבוצה למרות האכזבה הקשה. אם אצטרך לבחור את הרגע המרגש של העונה, אבחר במשחק האחרון שבו מאות אוהדים מחאו כפיים לשחקנים על המאמץ שהם השקיעו בשלב האחרון של העונה. זאת למרות הביקורת שהופנתה כלפיהם, וגם כדי להודות לאלדד פרי על ההשקעה הרבה שלו בקבוצה".

בקרב הקהל, למרות הכאב על ירידת הליגה מצליחים למצוא גם צד חיובי בדמות הצטרפותם של עשרות אוהדים צעירים ליציעים. כעת, ביחד עם האוהדים הוותיקים מנסים האוהדים לצאת לדרך עם פרויקט "עמותת האוהדים" שמוגדר עדיין כניסיוני, ובו הקהל ינסה ליצור עמותה פעילה שתתרום כספים מכיסם הפרטי של האוהדים. הם גם יסייעו לרתום ספונסרים אשר יעמידו לשעריים תקציב ראוי לליגה א'. בשלב זה עשרות אוהדים כבר הביעו נכונות לתרום כ-1,000 שקלים ואף יותר מכך בעבור מנוי זהב למען הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר