גנב שודד פורץ (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

בזמן שישנתם: הלילה נפרצה דירה בשכונת אושיות ובית נוסף במזכרת בתיה כשבני הבית בתוכם

גל הפריצות ברחובות והסביבה מסרב להיפסק: הלילה נפרצה דירה בשכונת אושיות ובית נוסף במזכרת בתיה, על אף שדיירי הבתים נמצאו בתוכם

פורסם בתאריך: 10.2.19 13:01

-->

גל הפריצות מסרב להיפסק ונראה שהגנבים כבר ממש לא חוששים להיכנס לדירות כשבעלי הבית נמצאים בתוכן. הלילה (בין שבת לראשון) נפרצה דירה בשכונת אושיות ובית נוסף במזכרת בתיה כשבשני המקרים בני הבית נמצאים בהם.

בשעת לילה מאוחרת הבחינו בני בית מרחוב המגן במזכרת בתיה בחשוד שמתהלך בביתם. בעלי הבית התעוררו לאחר ששמעו צעדים מכיוון הסלון. החשוד שהיה רעול פנים, שמע כי הדיירים התעוררו ונמלט במהירות. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום פתחו אחריו בסריקות אך לא הצליחו לאתר אותו.

במקרה אחר דירה נוספת נפרצה ברחוב האתרוג שבשכונת אושיות ברחובות. במקרה הזה בעל הדירה התעורר בבוקר ונדהם לגלות כי ביתו הפוך לגמרי. הוא הזעיק למקום את השוטרים, אך גם הפעם לא נתפסו חשודים. אל שתי הזירות הגיעה ניידת לזיהוי פלילי, שאספה ממצאים וטביעות אצבעות לצורך המשך החקירה.

הפריצות מהלילה מצטרפות לגל הפריצות שפוקד את האזור בתקופה האחרונה. לפני כשבוע פורסם ב"ערים" ריאיון עם בעל דירה ברחוב דוד שמעוני, שגם ביתו נשדד בזמן שבני הבית ישנו. ברביעי נפרצה דירה לאור יום, ברחוב הרב מלצר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. שכן

    מה יהיה משטרת רחובות חזקה בדוחות חלשה בבטחון פנים ממש ככה מרגיש חסר בטחון

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר