פורץ גנב שודד (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

בני הזוג והילדים הקטנים ישנו בזמן שהפורצים הסתובבו בבית. האב: "הגנב היה מעל הראש שלי"

בעל הדירה הרחובותי שביתו נפרץ בזמן שהוא ובני משפחתו ישנו, בריאיון בלעדי ל"ערים": "הבית היה נעול, אבל הם טיפסו על רכב של שכן שחנה מתחת לחלון. זו טראומה גדולה שמישהו הסתובב לנו מעל הראש וליד הילדים"

פורסם בתאריך: 6.2.19 10:05

-->

אתמול פורסם ב"ערים" על חוליית פורצים הפועלת בימים אלו בעיר רחובות, כאשר בין היתר בלילה שבין שני לשלישי נפרצה דירה ברחוב דוד שמעוני בזמן שבעלי הבית ישנו בה.

היום (רביעי) שוחח בעל הדירה עם מערכת "ערים", סיפר על האופן שבו נפרצה הדירה וסיפק הצצה ממקור ראשון לאירוע הטראומטי שמשפחתו חוותה.

"אנחנו משפחה עם שני ילדים", מספר האב. "אנחנו גרים ברחוב דוד שמעוני, בקומה ראשונה. באותו הלילה הלכנו לישון ב-23:30 ובגלל שהילדים שלנו קטנים, בני שנתיים וארבע, קמנו כבר בסביבות 4:00 בבוקר. ברגע שהתעוררנו הבנו שמישהו היה בדירה בזמן שישנו".

אתם יודעים איך הפורצים הצליחו להיכנס?

"הבית היה נעול, אבל הם טיפסו על רכב של שכן שחנה מתחת לחלון. הם נכנסו דרך התריסים, שאמנם היו סגורים, אבל הם הצליחו לפתוח אותם".

מה הם לקחו?

"תיקים, ארנקים וכל מה שהיה בתיקים, כולל מחשב נייד יקר. הם לא פתחו ארונות ולא הפכו כלום. בסיום הם לקחו את המפתח של הרכב, שהיה בו גם מפתח לדירה, ויצאו מהדלת הראשית. כמובן שנאלצנו להחליף את כל הצילינדרים. את הרכב הם לא הצליחו לגנוב. כנראה הקודן הפריע להם".

אתה חושב שהיה להם איזשהו מידע מקדים או שהם פשוט זיהו הזדמנות?

"לדעתי הם פשוט ראו את הרכב מתחת לחלון וראו שאין לנו סורגים".

אתה יכול להעריך כמה זמן הם היו בדירה?

"לדעתי רק כמה דקות".

וכל הזמן הזה לא שמעתם כלום? מתי הבנתם שהבית נפרץ?

"זה התחיל בזה שהגנב היה מעל הראש שלי, כי הוא גנב מהשידה שליד המיטה את המכנסיים שלי. אני מניח שהוא חשב שגם שם יש ארנק או כסף. הוא לקח תיקים שהיו בחדר השינה שלי ושל אשתי, לקח תיק נוסף מהסלון שבו היה ארנק והמחשב הנייד, ויצא דרך הדלת הראשית. כשקמנו ראינו חלון פתוח בצורה לא סבירה ומהר מאוד גילינו שהייתה פריצה".

הילדים הבינו מה שקרה?

"הם ישנו, כך אנחנו לפחות מקווים. הגנב כנראה ראה חדר ילדים וילדים ישנים אז הוא הבין שאין מה לגנוב שם, אבל עדיין זו טראומה גדולה שמישהו הסתובב לנו מעל הראש וליד הילדים".

מה אמרו במשטרה?

"הם אמרו שזה כנראה היה מישהו מקצועי, כי השתמשו בכפפות, עשו הכל בשקט ולא השאירו טביעות אצבעות. המשטרה הגיעו די מהר וגם המז"פ הגיעו ובדקו בכל הבית. הם אפילו הסבירו לנו מה אפשר ומה כדאי לעשות להבא כדרכי התגוננות. מבחינת מציאת החשודים, אין טביעות אצבעות כך שזה יהיה לא פשוט".

איך התחושות יותר מיממה אחרי הפריצה?

"כל אירוע פריצה הוא טראומטי והוא טראומטי פי כמה וכמה כשאתה יודע שישנת באותו זמן ושהילדים ישנו בזמן שאנשים זרים הסתובבו לנו בבית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מודאג

    המקרה ממש מזכיר לי את מה שקרה אצלי בבית, אנחנו גרים בשכונת מקוב וגם אלה מספר ימים לאחר שעברנו פרצו וגנבו תיקים ארנקים וכסף מזומן. את האוטו ניסו ולא הצליחו כנראה..

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר