איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)
איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

תושבים מרחובות מתלוננים על ניגוד עניינים בטיול המשפחות שיוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך

במכתב שהגיע למבקר עיריית רחובות טוענים "תושבים מודאגים" כי איטל "שכחה" לציין שהחברה "נגב ברמה אחרת" הם לקוחות שלה. איטל בתגובה: "הפעילות אינה נעשית במסגרת עירונית, אלא במסגרת היותי פעילה חברתית מאז ומעולם"

פורסם בתאריך: 30.1.19 18:01

-->

במכתב שהגיע למבקר עיריית רחובות מטעם "תושבי רחובות המודאגים", טוענים התושבים כי ישנו ניגוד עניינים, לכאורה, בפעילות שמארגנת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, עליה פורסם בין היתר ב"ערים".

במכתב, שעותק ממנו נשלח גם לראש העירייה רחמים מלול, נכתב בין היתר: "נתקלנו בפרסום בו מתארת חברת המועצה איטל בציר אלשיך את הפעילות הנפלאה (בתשלום) שהיא מארגנת למען תושבי העיר. היא רק "שכחה" לציין נתון מהותי מאוד והוא שהחברה "נגב ברמה אחרת" הם לקוחות שלה, להם היא מעניקה שירות יחסי ציבור.

"מדובר במעילה באמון הציבור ובניגוד עניינים חמור במיוחד, מכיוון שהיא מציגה את היוזמה כפעילות שלה כמחזיקת תפקיד ציבורי רלוונטי למען הקהילה".

איטל בציר אלשיך מסרה בתגובה: "חשוב לי להבהיר שהפעילות אינה נעשית במסגרת עירונית, אלא במסגרת היותי פעילה חברתית מאז ומעולם, ולכן הוחלט לקיימה גם בשבת (9.2). כבעלת אג'נדה חברתית ופעילה חברתית, היה זה אך טבעי עבורי להזמין את המשפחות לגלות את החדשנות בנגב בתחום החקלאות ופיתוח בר קיימא, לצד הזדמנות לחיזוק הקשר בין הקהילות ברחבי העיר. אכן, הנני בעלת משרד יחסי ציבור מזה למעלה מעשור ובין לקוחותיי נמנים גם תיאטרון באר שבע, קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב", בתי דיור מוגן כגון: "אחוזת ראשונים" וכן, גם חברת "נגב ברמה אחרת" שהינה היחידה המורשית להעביר סיורים במו"פ החקלאי ברמת הנגב במסגרת מכרז שזכתה בו. אמשיך לפעול בדבקות למען התושבים במסגרות הקיימות ולפעול למען איכות החיים והקהילה בעיר".

מהעירייה נמסר: "המכתב התקבל, הטענות תיבדקנה ותטופלנה ככל שיידרש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר