אלכוהול צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

העירה לצעיר על שתיית אלכוהול ונדקרה פעמיים

21 חודשי מאסר בפועל נגזרו על תושב קרית משה שדקר צעירה ברגלה רק מפני שהעירה לו על שתיית אלכוהול

פורסם בתאריך: 29.1.19 08:05

-->

שופטת בית משפט השלום ברחובות, אדנקו סבחת חיימוביץ', הטילה 21 חודשי מאסר בפועל לתושב העיר שדקר צעירה ברגלה רק מפני שלא כיבדה אותו והעירה לו על שתיית אלכוהול.

מכתב האישום עולה כי בחודש אפריל שהתה המתלוננת בסמוך לבניין מגוריה ברחוב גבריאלוב שבשכונת קרית משה, כשהיא לבדה ותחת השפעה אלכוהול. באותה העת שהה במקום הנאשם, צעיר בן 26 תושב השכונה, ביחד עם ארבעה מחבריו, כשגם הם תחת השפעת אלכוהול. בהמשך, ניגשה המתלוננת אל הנאשם והאחרים והתיישבה לצדם.

בנסיבות אלה, התגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת בנוגע להרגלי שתיית אלכוהול. במהלך הוויכוח אמר הנאשם למתלוננת כי היא לא מכבדת את עצמה, בעוד המתלוננת השיבה כי הנאשם לא מכבד את הוריו. מיד הסתובב אליה הצעיר ודקר אותה בחפץ חד פעמיים ברגל ימין. בהמשך, בשעה 04:00 או בסמוך לכך, אותר הנאשם בסמוך למקום כשהוא חבול בפניו עם פצע חתך מדמם מתחת לעינו השמאלית ועל בגדיו כתמי דם.

השבוע הסתיים משפטו, לאחר שהשופטת אדנקו השיתה עליו 16 חודשי מאסר והפעילה גם 5 חודשי מאסר על תנאי שהיו מולו מתיקים אחרים. עוד קבעה השופטת כי עליו לפצות את הצעירה שדקר בסכום כספי של 3,000 שקלים, ושוטר שהותקף יפוצה ב-500 שקלים.

עו"ד ירון פורר שייצג את הנאשם, סיכם: "בית המשפט קיבל את טענותיי, שעסקינן באירוע ספונטני ובלתי מתוכנן שאירע כשהמתלוננת העירה לו על שתיית אלכוהול בפסח בזמן שמרשי שיכור. מרשי נטל אחריות, הביע צער וחרטה על מעשיו ועל כן למרות עברו הפלילי הלא מבוטל בית המשפט הלך לקראתו".

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר