פקחי השיטור העירוני, חיים ויגל
פקחי השיטור העירוני, חיים ויגל

פקחים עם לב רחב: אנשי השיטור העירוני ברחובות נרתמו לעזרת קשיש ערירי שאיבד את רכבו

תושב רחובות בן למעלה מ-80 היה בטוח שרכבו נגרר או נגנב. מנהל אגף השיטור, ליאור שוקרי, ביקש מניידת שיטור לסייע לו עד שהרכב נמצא. שוקרי: "השמחה שלו על מעשה כל כך קטן גרמה גם לנו להתרגש עד דמעות"

פורסם בתאריך: 24.1.19 14:16

-->

אתמול (רביעי) התקשר תושב רחובות בן למעלה מ-80 לאגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני בעיריית רחובות, וסיפר כי הוא ירד מהרכבת וחיפש את רכבו, אך זה לא נמצא. הוא ביקש להתלונן על כך שגררו לו את הרכב מהמקום שבו החנה אותו. לשיחה ענה מנהל האגף, ליאור שוקרי, שהסביר לקשיש כי עיריית רחובות אינה גוררת רכבים. במהלך השיחה התברר כי מדובר באדם ערירי, ללא משפחה וילדים, במצב בריאותי רעוע, וכי כעת גם  האמצעי היחיד שלו לתנועה ממקום למקום – רכבו הפרטי – נגנב.

שוקרי ריחם על האיש המבוגר, שהצטער צער רב על אובדן רכבו, ובהיעדר מי שידאג לו הוא בירר במערכת הקשר בדבר ניידת השיטור העירוני הקרובה למקום, וביקש שתגיע לסייע לאיש הזקן להגיע לתחנת המשטרה להגשת תלונה על גניבת רכב.

באותה נשימה ביקש שוקרי מהפקחים בניידת, חיים ויגל, שיערכו עם הקשיש סיור בפארק המדע, על מנת לנסות ולבדוק בכל זאת האם הרכב נמצא באזור. ואכן, שני הפקחים נסעו עמו ברחובות הסמוכים למקום שבו החנה את רכבו במשך זמן מה, ולבסוף מצאו את הרכב ברחוב ברמן בפארק המדע.

"הוא שמח מאוד והודה לפקחים ולי בדמעות", מספר מנהל האגף ליאור שוקרי. "השמחה שלו על מעשה כל כך קטן גרמה גם לנו להתרגש עד דמעות, בגלל שמדובר באדם ערירי. אני גאה בפקחי השיטור העירוני שמקפידים על האנושיות ועל החמלה גם במהלך משימה בעבודה. זו תמצית העבודה שלנו – לשרת את התושבים גם במצבים כאלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר