חובב צברי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
חובב צברי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חובב צברי הוא היו"ר החדש של ועדת הביטחון במרכז השלטון המקומי

ראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי, מונה לתפקיד יו"ר ועדת הביטחון במרכז השלטון המקומי

פורסם בתאריך: 22.1.19 07:48

-->

ראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי, מונה לתפקיד יו"ר ועדת הביטחון במרכז השלטון המקומי. אחריותו של יו"ר ועדת הביטחון היא לתכלל את כל עבודת גורמי החירום הלאומיים בשלטון המקומי ובהם: ראשות החירום הלאומית, פיקוד העורף, משטרה וכיבוי אש, כמו גם משרדי הממשלה: המשרד לביטחון הפנים, משרדי הפנים, החינוך, הביטחון וצה"ל. בנוסף לכך תפקידו לדאוג לעבודת מטה משותפת עם הקב"טים ברשויות המקומיות, סביב סוגיות הנוגעות בביטחון השוטף, ליווי והכנת הרשויות בזמני חירום ואבטחת מוסדות החינוך. מעת לעת, מתקיימת פעילות הכוללת השתתפות וייצוג המרכז בדיונים מקצועיים עם כלל ארגוני החירום, דיונים בכנסת, קיום כנסים מקצועיים, סיורים ברשויות והשתתפות בתרגילים לאומיים.

חובב צברי בעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית, תואר שני במדעי המדינה, מנהל ציבורי ויחסים בינלאומיים, ובעל רקע צבאי עשיר. הוא כיהן במספר תפקידי מפתח משמעותיים כמפקד מחוז צפון בפיקוד העורף, מפקד גדוד בהנדסה קרבית, מפקד גדוד בבית הספר לקצינים בה"ד 1, מפקד מרכז אב"כ ומנהל תחום בטחון בשעת חירום ובטיחות במשרד החינוך. כל התפקידים הללו מביאים את הניסיון והידע הדרוש לתפקיד היו"ר ולאתגרים עמם מתמודדים מדי יום אנשי החירום והביטחון.

צברי, שיחליף בתפקיד את היו"ר היוצא אבי נעים, ראש מועצת בית אריה, ציין: "ברצוני להודות להנהלת השלטון המקומי ולראשי הרשויות על בחירתי לתפקיד יו״ר ועדת הביטחון במרכז השלטון מקומי, לאחל ליו"ר היוצא אבי נעים הצלחה ולומר לו תודה על העבודה החשובה, ובהזדמנות זו להודות ולחזק את כל העוסקים במלאכה מדי יום ברחבי הארץ. עלינו להיערך בכל החזיתות ולדאוג לכך שהקב"טים וכל אנשי הביטחון, יחד עם ראשי הרשויות, יקבלו את ההכשרה והכלים המתאימים והנכונים כדי להמשיך ולעשות את עבודתם נאמנה ובצורה מקצועית ומדויקת בשעת חירום, ולקראת כל איום שיגיע לפתחם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר