קומיקס ושואה (איור: מישל קישקה)
קומיקס ושואה (איור: מישל קישקה)

קומיקס עם גיבורים אמיתיים: הרצאה בנושא קומיקס ושואה בבית האמנים

לרגל יום הזיכרון הבינלאומי לשואה שיצוין בסוף החודש, תתקיים הרצאה מיוחדת בבית האמנים ברחובות בנושא קומיקס ושואה. כל ההכנסות יתרמו לעמותת עמך רחובות המסייעת לניצולים

פורסם בתאריך: 20.1.19 08:21

-->

מסתבר שקומיקס זה לא רק סיפורי מדע בדיוני. אחד התחומים המסעירים, הפוריים והמרגשים בז'אנר הקומיקס הוא ללא ספק סיפורי השואה. אחרי עשורים של דחייה והימנעות, הבינו יוצרי הקומיקס וקוראיו שדווקא האמנות התשיעית, שנחשבה נחותה ושטחית, היא פלטפורמה מושלמת לדיון בנושאים עמוקים, כואבים ואישיים, וזאת בשל החוויה הרב תחומית שהיא מציעה לקורא והמעורבות הרבה שהיא דורשת ממנו. מעניין לציין כי מדף ספרי הקומיקס העוסקים בשואה כולל עשרות כותרים, המגיעים משלל שפות ותרבויות.

מתי הופיעו סיפורי הקומיקס הראשונים העוסקים בשואה, מה מאפייניה של אמנות זו וכיצד היא מתקשרת לחיינו אנו? לרגל יום הזיכרון הבינלאומי לשואה תתקיים הרצאה בנושא "קומיקס ושואה – על החיים ו(לא) על המוות" על ידי מיכל פז-קלפ, עורכת ספרי קומיקס בהוצאות כנרת, זמורה ודביר, ואוצרת התערוכה "מיליון וחצי: ילדות בשואה בראי הקומיקס", המוצגת בימים אלו במוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס בחולון.

ההרצאה תתקיים בבית האמנים המנוהל על ידי החברה העירונית רחובות, ביום שלישי, 29.1.19, בשעה 20:00. מחיר הכניסה להרצאה 10 שקלים וכל ההכנסות יתרמו לעמותת עמך רחובות, המעניקה תמיכה נפשית וחברתית לניצולי שואה. לפרטים נוספים: בית האמנים רחובות 089472960.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר