חנניה בר כוכבא
חנניה בר כוכבא

חשש כבד לחייו של תושב רחובות חנניה בר כוכבא, שנעדר מאז יום ראשון

אחרי יותר מיומיים של חיפושים אחר חנניה בר כוכבא, שכללו עשרות שוטרים ומתנדבים מרחובות, הצטרפה למשימה יחידת הכלבנים של משטרת ישראל. בשעה 15:00 יוקם חפ"ק נוסף ברחוב ניל"י והציבור מוזמן לסייע

פורסם בתאריך: 1.1.19 13:59

-->

ביום ראשון פרסמנו ב"ערים" כי משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר חנניה בר כוכבא, בן 67 מרחובות. חנניה, שנראה לאחרונה ביום ראשון (30.12.18) בשעות הערב ליד ביתו ברחוב זכריה מדר בעיר, יצא מביתו בשעה 17:00 לבית כנסת, ומאז לא נמצא. גובהו כ-1.65 מטר, מבנה גופו רזה, שיערו קצוץ, הוא בעל זקן שיבה והליכתו שפופה. הוא לבש ג'קט בהיר ומכנסיים שחורים או חומים, ואחז מטריה בידו.

מכיוון שחנניה חולה דימנסיה ופרקינסון, סכנה אמיתית נשקפת לחייו ובמשטרה ביקשו מכל מי שיודע דבר על מקום המצאו לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת רחובות בטלפון 08-9371500.

חנניה בר כוכבא

חנניה בר כוכבא

 

החל מיום ראשון בלילה ולאורך כל יום שני, עד לשעות הבוקר המוקדמות של היום (שלישי), נעשו מאמצי חיפוש נרחבים אחר הנעדר בסיועם של עשרות אזרחים מתנדבים ומתנדבי איחוד הצלה, כולל מתנדבים רכובים על אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) שלהם גישה טובה יותר למקומות צרים ונסתרים, ומתנדבי איחוד הצלה מיחידה 4 (מתנדבים בעלי רכבי 4*4) שסייעו בחיפושים בשטחים הפתוחים סביב העיר.

בסמוך לבית הספר מעלות משולם אף הוקם חפ"ק משותף של איחוד הצלה, משטרת רחובות ועיריית רחובות. בשעה 4 לפנות בוקר, כאשר החיפושים לא הניבו תוצאות, הצטרפו למשימה אנשי יחידת הכלבנים של משטרת ישראל.

החפ"ק שהוקם במסגרת החיפושים אחר חנניה בר כוכבא

החפ"ק שהוקם במסגרת החיפושים אחר חנניה בר כוכבא

בשעות הצהריים היום (שלישי), לאחר הערכת מצב בשיתוף איחוד הצלה ומשטרת רחובות, הוחלט על חידוש החיפושים אחרי הנעדר, ונדרש סיוע דחוף של עשרות מתנדבים רגלית.

חפ"ק אחוד של איחוד הצלה בשיתוף עיריית רחובות ומשטרת רחובות מוקם היום, יום שלישי ה-1.1 בשעה 15:00 ברחבת הכורכר בסמוך לרחוב ניל"י ברחובות.

באיחוד הצלה מוסרים: "אנו זקוקים לעשרות מתנדבים באופן רגלי, על מנת לחפש בתוך בניינים ובמקומות אחרים בהם יש גישה אך ורק באופן רגלי. רק על ידי סריקה מלאה של האזור נוכל לאתרו בשלום".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ליוני רוטנברג, ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה באיחוד הצלה, בטל: 0524476844.

יוני רוטנברג, ראש סניף צוות 43 באיחוד הצלה, בחפ"ק שהוקם לפנות בוקר

יוני רוטנברג, ראש סניף צוות 43 באיחוד הצלה, בחפ"ק שהוקם לפנות בוקר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר