אברהם טל (צילום: פיני סלוק)
אברהם טל (צילום: פיני סלוק)

חורף לוהט בהיכל התרבות ברחובות עם יהודה פוליקר, אברהם טל, חוה אלברשטיין, שלומי שבן, אביתר בנאי, עילי בוטנר וילדי החוץ, ועוד

החורף הזה יכלול גשם של אמנים על במת היכל התרבות העירוני ברחובות: יהודה פוליקר, אברהם טל, חוה אלברשטיין, שלומי שבן, אביתר בנאי, עילי בוטנר וילדי החוץ, וערב מחווה למייקל ג'קסון

פורסם בתאריך: 31.12.18 12:15

-->

יהודה פוליקר, אברהם טל, חוה אלברשטיין, שלומי שבן, אביתר בנאי, עילי בוטנר וילדי החוץ. כל אלה ועוד יופיעו בחורף הקרוב, החל מהשבוע, על במת היכל התרבות העירוני ברחובות.

שוקי קרומר, מנכ"ל היכל התרבות: "אנחנו מחפשים לחדש ולגוון כל הזמן. לרגל החורף פתחנו בסדרה של מופעים שיחממו לקהל התושבים את הלב, כולם מהשורה הראשונה. אני מזמין את כולם ליהנות מאירועי חורף איכותיים וקרובים לבית".

שוקי קרומר

שוקי קרומר

 

סדר ההופעות:

יהודה פוליקר במופע להיטים משובח המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יווניים ים תיכוניים ולהיטי רוק (03.01.19).

אברהם טל במופע "במרחבי הזמן" הכולל תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה, הסוחף את הקהל למסע מוזיקלי מדהים (31.01.19 ).

עילי בוטנר וילדי החוץ יגיעו עם המופע של סיבוב חורף 2019, מופע סוחף ואנרגטי עם שלל להיטי הפסקול הישראלי האהוב, כולל הלהיט של הקיץ "הכי קרוב אלייך" (07.02.19).

חווה אלברשטיין ושלומי שבן, עם המופע "חווה שרה, שלומי מנגן". הופעת דואט בין קול ופסנתר, שנעה על מנעד שבין רסיטל לבין מופע עם אופי תיאטרלי קברטי (14.02.19).

אביתר בנאי במופע "לשונות של אש", מופע המסכם 20 שנה של מוזיקה נפלאה, של אמת חשופה ובלתי מתפשרת, של יופי עצום ושל לב פתוח לרווחה לעולם. במופע שזורים הלהיטים המוכרים והאהובים מאלבומיו הקודמים "מתנות", יפה כלבנה", "אבא" ועוד, עם השירים היפהפיים מהאלבום החדש וביניהם "פרגולה" ו"תמיד לפני הגשם" (14.03.19).

המופעים יעלו בהיכל כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח שיצר ההיכל עם זאפה, Word of live music.

כמו כן, מלבד האמנים הישראליים האהובים יתקיים גם מופע מיוחד בשם I AM KING, ערב שכולו מחווה למלך הפופ, האגדה, הכישרון, הרקדן והמוזיקאי מייקל ג'קסון. יוצרי המופע הרכיבו צוות מוכשר של מוזיקאים ורקדנים מברודווי ולאס וגאס על מנת להחיות את האגדה ויצרו מופע אנרגטי, תוסס ומרהיב עם מוזיקה חיה (30.01.19).

מכירת הכרטיסים לכל המופעים בעיצומה. להזמנות כרטיסים ולקבלת פרטים על חבילות מינויים מיוחדות לחורף בהיכל התרבות, מנויי תיאטרון ומנויים למופעים נוספים (מופעי סדרות שונות): 089232200 או באתרwww.beithaam.co.il .


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר