איטל בציר אלשיך ופנחס הומינר
איטל בציר אלשיך ופנחס הומינר

הכי רחוק ממלחמת דת: איטל בציר אלשיך ופנחס הומינר מציגים הרמוניה מפתיעה במועצת העיר רחובות

חברת מועצת רחובות העומדת בראש סיעת רחובות חופשית-מרצ, איטל בציר אלשיך, ומחזיק תיק הכספים חבר המועצה פנחס הומינר נפגשו היום בלשכתו, דנו במגוון סוגיות עירוניות וסיכמו על שיתופי פעולה בתחומים שונים

פורסם בתאריך: 17.12.18 19:49

-->

חיבור מפתיע במועצת רחובות: חברת המועצה העומדת בראש סיעת רחובות חופשית-מרצ, איטל בציר אלשיך, יזמה היום (שני) פגישה עם מחזיק תיק הכספים חבר המועצה פנחס הומינר בלשכתו. השניים דנו במגוון סוגיות עירוניות וסיכמו על שיתופי פעולה בתחומים שונים.

איטל בציר אלשיך: "אנחנו מבטיחים להוכיח גם בהמשך כי למרות המרחק בדעות הפוליטיות, דווקא בנושאים חברתיים נוכל למצוא הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברי מועצה כמו הומינר, והכל מתוך מטרה אחת העומדת לנגד עיננו: לקדם את אינטרס הציבור".

פנחס הומינר: "כשרוצים לשרת את התושבים אין הבדל בין דתיים לחילונים. אנו מסכימים על נושאים רבים ובהם נשתף פעולה למען תושבי העיר, כמו למשל בעניין גינת הכלבים שנסגרה ועוד סוגיות חברתיות. אני מתכוון לעבוד עמה כמו עם שאר חברי המועצה בשיתוף פעולה על מנת לסייע לתושבים. שמחתי לגלות כי גם יו"ר רחובות חופשית-מרצ מסכימה כי יש לשמור על הסטטוס קוו בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מדי כהן

    איך בדיוק. לפתוח בית כנסת או מתנס.זה לשרת את כלל התושבים?? אתה צריך להתנגד למתנס והיא להתנגד לבית כנסת. בשביל מה שלחנו אותכם

  2. חיים דוד

    טעות בידך. הוסבר בכתבה, למרות הבדלים בענייני תפיסת עולם "האם בית כנסת או בית קולנוע" – עדיין יש הרבה דברים משותפים: פארקים מותאמים להכלוסיות מגוונות, חניות לנכים, נגישות שירותי העירייה וכו'.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר