מעבדת סמים שהתגלתה במזכרת בתיה (צילום: דוברות המשטרה)
מעבדת סמים שהתגלתה במזכרת בתיה (צילום: דוברות המשטרה)

מזכרת בתיה: חיבור פיראטי לרשת החשמל הוביל לחשיפת מעבדה לגידול סמים

חשיפה: בבית במזכרת בתיה התגלו במקרה מאות שתילי מריחואנה וציוד רב המשמש לגידולם, לאחר שעובד חברת החשמל זיהה במקום חיבור פיראטי והזעיק שוטרים. הוארך מעצרם של 2 חשודים תושבי היישוב

פורסם בתאריך: 9.12.18 12:03

-->

חשיפה: חיבור פיראטי לרשת החשמל הביא לחשיפת מעבדה לגידול סמים במזכרת בתיה. עובד חברת החשמל שהגיע לבית ברחוב הפלמ"ח ביישוב, גילה כי במקום נעשה חיבור פיראטי לרשת החשמל. בתגובה הוא הזעיק אל הבית שוטרים ואלה חשפו מעבדת סמים ובתוכה מאות שתילים (כ-240).

שני חשודים תושבי היישוב הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, והשופטת רבקה גלט האריכה את מעצרו של אחד מהם עד מחר (שני) ואת מעצרו של האחר, בעל הדירה, עד ליום שלישי.

סנגורם של החשודים, עו"ד ירון פורר, טען: "המשטרה הגיעה למקום באקראי, עקב דיווח של איש חברת חשמל. החשוד השני מכחיש מכל וכל כי ידע שהיה שם גידול של סמים. הוא נותן הסבר להימצאותו במקום ויש מסמכים שמתעדים ותומכים בגרסתו. הוא מגיע ויושב בסלון, ולא יכול לדעת מה בחדר, ולכן לא בכדי הוא בשלב הראשון לא נעצר. עצרו את החשוד הראשון, שאין לו עבר פלילי. מדובר בגידול סמים בסדר גודל של 50 שתילים, זו לא מעבדה גדולה. הוא גר במקום, החוזה על שמו והוא מתגורר שם. יש לו משפחה נורמטיבית והם יכולים לחתום עליו ערבות".

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

יש לציין כי במשטרה הוציאו הבוקר הודעה לפיה תפיסת המעבדה נעשתה כחלק ממלחמת המשטרה בנגע הסמים, אך לא הזכירו כי במקרה הזה תפיסת וחשיפת המעבדה נעשתה במקרה.

בהודעה המלאה של המשטרה נמסר: "כחלק ממאבק משטרת ישראל בנגע הסמים, נחשפה בסוף השבוע מעבדה לגידול מאות שתילי מריחואנה בבית במזכרת בתיה. בחיפוש שערכו השוטרים בבית נמצאו מאות שתילי מריחואנה וציוד רב המשמש לגידולם. שני החשודים בגידולם והחזקתם של השתילים, בני 29 ו-38, נעצרו לחקירה ואתמול (מוצאי שבת) הם הובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון. בסיום הדיון הוארך מעצרו של האחד בשלושה ימים ושל החשוד השני ביומיים. החקירה נמשכת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ״מעבדה״ עלק, קוראים לזה חממה. עובדי חברת חשמל מלשינים זבל.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר