סופגניית באן (צילום: רועי שר)
סופגניית באן (צילום: רועי שר)

על הניסים ועל הנפלאות

סדרת כרטיסי גירוד לחנוכה, סופגנית באן להכנה ביתית, מארז יופי בהשראת מיני מאוס, קולקציה משולשת בבגיר, ומגפונים אדומים ולוהטים בליידי קומפורט

פורסם בתאריך: 2.12.18 09:18

-->

לרגל חנוכה מפעל הפיס יוצא עם סדרת כרטיסי גירוד "נס חנוכה" למותג חישגד. סדרת הגירוד הצבעונית מעוצבת בהתאם לרוח החג עם ציורי חנוכייה ומגן דוד על גבי מטבעות, "דמי חנוכה". הכרטיסים נמכרים ב-10 שקלים לכרטיס בודד ובסדרה ניתן לזכות בפרסים כספיים החל מ-10 ועד 10,000 שקלים.

ניתן להשיג בדוכני הפיס.

כרטיס נס חנוכה

כרטיס נס חנוכה של חישגד

 

חברת פרש אסיה, המפתחת מוצרי מזון ייחודיים ומתאימה את הטעמים האסיאתיים לקהל הישראלי, משיקה לראשונה בישראל סופגניית באן להכנה ביתית. מדובר בלחמניית באן שיוצרה במיוחד לחג החנוכה, המציעה פתרון בריא יותר למי שנמנע מאכילת סופגניות 'רגילות'. סופגניית הבאן בגודל מיני עשויה מבצק שמרים מאודה ובה מילוי של ריבה או שוקולד, אך המרקם שלה אוורירי יותר ופחות בצקי.  כמו כל לחמניית באן, גם את סופגנית הבאן ניתן להכין ב-3 דרכים: אידוי, טיגון מהיר או אפייה, כל אחד לפי טעמו. תהליך הייצור הייחודי מתבצע במפעלי החברה בישראל (כחול לבן), תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מייצבים או משפרי אפייה.

מחיר השקה: 10 שקלים ל-6 יחידות במשקל כולל של 180 גרםף עד 13.12.2018. לאחר מכן יימכרו במחיר של 17.90 שקלים. ניתן להשיג בלעדית ברשת SPICES.

סופגניית באן (צילום: רועי שר)

סופגניית באן (צילום: רועי שר)

 

אחרי 90 שנים בהן מיני מאוס הפיצה חיוכים כמלכת השמלות המנוקדות וזכתה לכוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, משיקה מארקווינס – יצרנית האיפור האמריקאית לילדות, את totally dotty beauty – ("יופי אבסולוטי") מארז מיני בדמותה של העכברה המצוירת הפופולרית. המארז הססגוני, שעוצב כיומן השראה, מכיל 3 תמרוקים: לק ורוד, צללית קרמית בגוון תכלת פסטלי וליפ גלוס מנצנץ שהותאמו במיוחד למיני מאוס. מוצרי המארז הותאמו לעורן הרגיש של ילדות והם באישור משרד הבריאות. המוצר מיועד לגילאי 5 ומעלה.

מחיר: 25 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות הפנינג ברחבי הארץ.

מארזי ביוטי מיני מאוס של מארקווינס צילום אלון גנון

מארזי ביוטי מיני מאוס של מארקווינס (צילום: אלון גנון)

רשת אופנת הגברים "BAGIR"  משיקה קולקציית חורף 2018-19 הבנויה מ-3 קבוצות עיקריות: קבוצת ה-FORMAL הכוללת פריטים מחויטים, קבוצת ה-SEMI FORMAL המשלבת בין הלוק המחויט ללוק הקז'ואל וקבוצת ה-SMART CASUAL הכוללת פריטי קז'ואל מוקפדים המעוצבים בהשראת הטרנדים העונתיים הבינלאומיים. הקולקציה כוללת מגוון מעילים, ז'קטים, וסטים, חליפות מחויטות, חולצות מכופתרות ומכנסיים, בנוסף לאקססוריז אופנתיים, נעליים קלאסיות ונעלי ערב, מבחר עניבות, פפיונים וגרביים.

טווח מחירי הקולקציה: 35-2,490 שקלים. ניתן להשיג בסניפי רשת 'BAGIR'.

קולקציית החורף רשת BAGIR, צילום שי קדם (23)

קולקציית החורף של BAGIR (צילום: שי קדם)

 

לקראת חנוכה, מותג ליידי קומפורט מזמין אתכן להשתלב עם הטרנד השולט החורף, המשדרג את המלתחה המונוכרומטית ומוסיף צבע עם קריצה של אדום, שבקלות יכול לשדרג כל הופעה (לנועזות פחות יש גם מגפונים בצבע בורדו). בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של מגפונים עם עקב גבוה או נמוך לבחירה של מיטב המותגים המובילים בעולם בתחום נעלי הנוחות, מ-Cellini, Naturlizer, THEFLEXX ועוד. המגפונים עם סוליות נוחות ואווירודינמיות המאפשרות עמידה על הרגליים למשך כל היום.

מחיר: החל מ-280 שקלים. מידות 36-42. ניתן להשיג בסניפי ליידי קומפורט ובכ-100 חנויות הנעליים המובילות בארץ. לבירור החנויות הקרובות לביתך: 036873025.

ליידי קומפורט מחיר 350 שח צילום עמירם בן ישי

מגפון אדום של ליידי קומפורט (צילום: עמירם בן ישי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר