גיורא בן ארי
גיורא בן ארי

אנשי מחאת הזבל משבחים את עיריית רחובות

אנשי מחאת הזבל שיבחו את עיריית רחובות ואת אגף שפ"ע, המושמצים על ידם בדרך כלל, על הסרתם המהירה של שלטי הבחירות ברחבי העיר. גיורא בן ארי: "נגמרו הבחירות וזה מזהם את העיר". קייסי חזי: "נראה שנבחרי הציבור שלנו הבינו שהניקיון חשוב פה"

פורסם בתאריך: 28.11.18 07:42

-->

"נראה שנבחרי הציבור שלנו הבינו שהניקיון חשוב פה". את המשפט הזה אמרה לא אחרת מאשר קייסי חזי, ממובילת מחאת הזבל ברחובות, שמוכיחה כי כשמגיע גם היא יודעת לפרגן.

בדרך כלל אנשי מחאת הזבל מעבירים ביקורת על מצב הניקיון בעיר רחובות, דבר המוביל לא אחת לעימותים מתוקשרים עם מנהל אגף שפ"ע בעירייה, גיורא בן-ארי. לעתים שני הצדדים אף גלשו לפסים אישיים מדי, וגם במהלך הבחירות נושא הניקיון היה אחד הנושאים המרכזיים במצע של הסיעות השונות.

אלא שהבחירות כבר מאחורינו והפעם אפילו אנשי מחאת הזבל משבחים את העירייה ואת אגף שפ"ע, הודות להסרת שלטי הבחירות מיד עם תום הבחירות.

כמו בכל עיר, במקומות רבים ברחובות נתלו שלטים כחלק מתעמולת הבחירות, שבהם הציגו הסיעות את המועמדים מטעמם. הדבר עורר לא מעט תלונות מצד תושבים שראו בכך הפרת סדר, פלישה למרחבים פרטיים וכמובן לכלוך רב. אבל מסתבר שברחובות, באותה מהירות שבה נתלו השלטים הם גם הוסרו – בניגוד להרבה ערים אחרות.

קייסי חזי, שנחשבת לאחת ממובילת מחאת הזבל, לא התעלמה מכך והתבטאה בנושא: "אני חייבת לפרגן. השבוע הייתי בראשון לציון והעיר עוד מלאה בשלטי בחירות. נכון שהיה סיבוב שני אבל גם הוא היה לפני שבוע וחצי וברחובות העיר נקייה משלטים לגמרי, כאילו לא היו בחירות. נראה שנבחרי הציבור שלנו הבינו שהניקיון חשוב פה".

חבר אחר בקבוצת המחאה אמר: "באמת ראוי לציון לחיוב, כל הכבוד".

מנהל אגף שפ"ע, גיורא בן ארי, שממונה מתוקף תפקידו גם על הסרת השלטים, אמר ל"ערים" כי הוא דאג להסרתם אישית מיד לאחר הבחירות.

גיורא, מה גרם לכם להסיר את השלטים כל כך מהר?

"כי נגמרו הבחירות וזה מזהם את העיר".

כמה אנשים נדרשו לכך?

"לא הרבה, זה צ'יק צ'אק".

מה עשיתם את השלטים שהוסרו?

"ערמנו אותם במקומות לסילוק פסולת שמתאימים לכך".

יש ערים אחרות שבהן הסרת השלטים טרם בוצעה ואפילו אנשי מחאת הזבל פרגנו לכם על כך.

"את רואה, יש דברים שאנחנו יותר טובים בהם".

בתוך כך, כפי שפורסם ב"ערים", יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר החדש העומד בראש סיעת "לב", יחזיק בחמש השנים הקרובות בתיק חדש ומשמעותי אותו ביקש לייסד לראשונה ברחובות – חזות העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר