עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

עו"ד מתן דיל: "הציעו לנו את השאריות שנותרו בהצעה שמביישת אותנו ואת 11,069 תושבות ותושבי העיר שבחרו בנו"

דיל: "הליכוד יצאו בהצהרות לציבור באמצעות התקשורת על התיקים אותם אנחנו עתידים לקבל כאשר "הסוכרייה" היא אחריות על רשת חוויות ושוב, לא הציעו את זה בפגישה"

פורסם בתאריך: 15.11.18 19:52

-->

היום (חמישי) נערכה פגישה בין צוות המשא והמתן הקואליציוני של ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, לבין נציגי סיעת רחובותי בראשות עו"ד מתן דיל. עוד בטרם הפגישה נרמז כי ההצעות שיקבל דיל הן הובלת רשת חוויות, בנוסף לקבלת תיק התחבורה, תיק רישוי העסקים ועוד. בנוסף נמסר כי ייתכן שדיל יקבל הצעה לכהן כסגן ראש העיר, אך לא בשכר.

בתום הפגישה, שב וטען דיל כי הוא ונציגי סיעתו בוחרים באופוזיציה.

דיל: "אלה ימים של פייק ניוז ברחובות. כצפוי, שוב הליכוד הוליכו אותנו ואתכם שולל. אכן קראו לנו לפגישת משא ומתן (אחרונים) ובה הציעו לנו את השאריות שנותרו בהצעה שמביישת אותנו ואת 11,069 תושבות ותושבי העיר שבחרו בנו. הליכוד יצאו בהצהרות לציבור באמצעות התקשורת על התיקים אותם אנחנו עתידים לקבל כאשר "הסוכרייה" היא אחריות על רשת חוויות. ושוב, כמובן, שיקרו ולא הציעו את זה בפגישה, כך גם עם תיק הספורט שהשמיטו מההצעה. הצהרנו כבר בראשית הפגישה שהשכר עבורי לא יהווה מכשול. בחרתי בשירות הציבורי כדי לשרת את תושבי רחובות ולא כסידור עבודה".

דיל ממשיך: "סיעת רחובותי בראשותי התחייבה לאורך כל הדרך שלא תיכנס לקואליציה בלי שתקבל את הכלים והסמכויות לבצע מהפכה שהציבור כל כך צמא לה, ובין היתר בתחומי החינוך והספורט. הבטחנו לציבור – ונקיים. לדאבוני לא היה לי צל של ספק שכך יהיה ולכן הצהרתי טרם קביעת הפגישה – אנחנו בוחרים באופוזיציה. בישיבת המועצה הקרובה אסביר לציבור מדוע בחרנו כך".

צוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד בתגובה: "אנו שבים ומדגישים כי מו"מ קואליציוני אינו מתנהל באמצעות ספינים תקשורתיים. כלל הסיעות, ובכללן סיעת רחובותי, קיבלו הצעה הוגנת ושקולה להצטרפות לקואלציה המתגבשת. בפגישה סוכם כי נציג הסיעה יעביר תשובה עד ליום ראשון הקרוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתן קומבינה

    מר קומבינה, אנחנו לא נופלים בפח ההצהרות שלך,הגיע הזמן שתבין שכר, לא תקבל ויפה קדנציה אחת קודם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר