ארקדי דוכין (צילום: אבשלום הלוי)
ארקדי דוכין (צילום: אבשלום הלוי)

עולים לבמה: מופע חגיגי בשפות שונות לעולים ותיקים וחדשים ברחובות

מחלקת הקליטה בעיריית רחובות מזמינה עולים חדשים וותיקים מכל המדינות למופע חגיגי לרגל יום העלייה: "כל העולם במה", שייערך בהיכל התרבות ברחובות ב-20 בנובמבר, בשעה 18:30

פורסם בתאריך: 12.11.18 10:10

-->

רחובות מציינת את יום העלייה באירוע חגיגי גדול שייערך ב-20 בנובמבר בהיכל התרבות בעיר. באירוע ייטלו חלק אמנים רבים שיופיעו בשפות שונות ויציגו מסורות מוזיקליות משילוב של מגוון ארצות. מנחי האירוע הם אדי זאק (יוצא רוסיה) ואבבה דסה (יוצאת אתיופיה) . במופע ייקח חלק אורח מיוחד, הזמר והמלחין ארקדי דוכין, ואתו יופיעו פליקס ליבשיץ ואלה וסיליביצקי (יוצאי אוקראינה), הילה בן דוד (תושבת רחובות) ואנריקו קולונה (יוצא איטליה), רוי יאנג (יוצא אנגליה), נטלי קרטיס (יוצא דרום אמריקה), סילביה קוגל (יוצאת ארגנטינה), וכל זה בליווי להקת נגנים בניהולו של אליק סלוצקי.

אילנה הלן תבוריסקי, מנהלת מחלקת הקליטה בעיריית רחובות: "רחובות היא עיר קולטת עלייה ויש בה שילוב מגוון של עולים ממקומות שונים, צעירים ומבוגרים, חדשים לצד ותיקים.  האירוע יהיה מיוחד וססגוני ויציג תרכובת ייחודית במינה של בני העדות השונות, פועל יוצא של פעילות הקליטה הענפה הנעשית בעיר הזו. אנו מזמינים את תושבי רחובות בני כל העדות לאירוע, אני בטוחה שזה יהיה לא רק מפגן של שילוב אלא גם מפגש תרבויות מרגש".

בכניסה לאולם ימתינו לבאים דוכנים המייצגים את התפוצות השונות, שבניהם הגיעו והתיישבו בעיר התרבות והמדע – רחובות. המופע מתקיים בתמיכת המשרד לעלייה ולקליטה ועיריית רחובות – מחלקת הקליטה. לרכישת כרטיסים ניתן לפנות למחלקת הקליטה בטל. 089496578 ולמשרדי לוטוס בטל. 089467890.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר