מימין: מתן דיל, שחר רובין ורז קינסטליך
מימין: מתן דיל, שחר רובין ורז קינסטליך

שביל אופניים שיחבר בין רחובות, נס ציונה וראשון לציון? אולי אחרי הבחירות

סגן ראש עיריית רחובות המתמודד למועצת העיר, מתן דיל, סגן ראש עיריית נס ציונה המתמודד על ראשותה, שחר רובין, וסגן וממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון המתמודד לראשות העיר, רז קינסטליך, סיכמו בניהם כי במידה וייבחרו יסללו שביל אופנים משותף שיחבר בין הערים

פורסם בתאריך: 23.10.18 11:49

-->

ג'ירו דה שפלה? סגן ראש עיריית רחובות המתמודד למועצת העיר, מתן דיל, סגן ראש עיריית נס ציונה המתמודד על ראשותה, שחר רובין, וסגן וממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון המתמודד לראשות העיר, רז קינסטליך, סיכמו בניהם כי במידה וייבחרו יסללו שביל אופנים משותף שיחבר בין הערים.

השלושה, המשמשים כנציגי סיעת 'הירוקים' בעירם, הם גם חברים שנים רבות ומשתפים פעולה במגוון רחב של נושאים. בין היתר הם מצהירים כי הם דואגים לקדם פרויקטים עירוניים מתוך חזון של שמירה על איכות הסביבה וקידום אורח חיים בריא וספורטיבי. כעת הם חוברים כדי לקדם פרויקט ראשון מסוגו בארץ, שיביא בשורה של ממש לחובבי הדיווש.

מתן דיל: "רחובות היא עיר שטוב לחיות בה ואני גאה להיות חלק ממנה. בעירנו יש הרבה דברים טובים, אך גם דברים שמוכרחים לטפל בהם. שמירה על איכות הסביבה לצד טיפוח הספורט בעיר, הינם נושאים הקרובים לליבי וזקוקים לטיפול. לכן סיעת 'רחובותי' שבראשותי תמשיך לקדם את שבילי האופניים בעיר כפי שפעלנו בקדנציה הנוכחית. נדאג לסלילת שבילי אופניים סביב רחובות ובתוכה, בדגש על בתי ספר ומרכזי תרבות ופנאי. לצד הכשרת שבילי אופניים חדשים, שיקומם של הישנים והרחבת נקודות ההתרעננות בעיר לטובת רוכבי האופניים והולכי הרגל".

שחר רובין: "נס ציונה היא עיר שכולה לב. אכפת לנו מהסביבה, מהמגוון הביולוגי ועל שמירתם של השטחים הירוקים בעיר. סיעת לב שבראשותי תמשיך לקדם את איכות הסביבה בעיר. נשמור על גבעות הכורכר, צביונה הכפרי של העיר ועל השטחים הירוקים. נקדם פרויקטים חדשים לעודד שימוש חוזר בחפצים יד שנייה ואף נקדם שווקים של יד שניה עבור כך. לצד קידום שבילי אופנים נוספים, נרחיב את תיבות הקינון "בפרויקט התנשמות" המהווה פתרון ירוק ואקולוגי להדברת המזיקים בעיר".

רז קינסטליך: "ראשון לציון היא עיר מדהימה ומתקדמת, שבראשותי תיהפך גם לעיר ירוקה וחכמה. עבורי, כיו"ר סיעת "הצעירים + הירוקים" שמירה על איכות הסביבה אינה רק סיסמה. לכן בהמשך לעשייתנו הענפה נבנה מקלט עירוני לבעלי חיים פצועים, בו הם ישוקמו וידאגו לצרכיהם. לא נעצור בכך ונייסד מוקד חירום שיהיה אף זמין בשבתות וחגים לקריאות עבור טיפול בבעלי חיים פצועים. לצד זה, ניצור שיתופי פעולה עם בתי ספר ברחבי עיר ונקדם התנדבות בכלבייה העירונית במסגרת מחויבות האישית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר