פעילות במרכז להבעה ויצירה בספריית רחובות החדשה
פעילות במרכז להבעה ויצירה בספריית רחובות החדשה

"אנחנו ההורים נהנים לא פחות מהילדים"

רשת חוויות חנכה מרכז ראשון מסוגו להבעה ויצירה להורים וילדים", בשיתוף עם היזמית החברתית והאמנית הרחובותית נועה יצחקי. המרכז משלב היכרות עם יצירות ספרותיות ועידוד קריאה באמצעות יצירה משותפת מחומרים ממוחזרים

פורסם בתאריך: 22.10.18 09:59

-->

בימים אלו מושק בספריית המרכז הקהילתי שוויץ רחובות החדשה "מרכז הבעה ויצירה", שנפתח בקומת הגלריה של הספרייה. התכנית במרכז נבנתה על ידי רשת חוויות בשיתוף עם היזמית החברתית והאמנית הרחובותית נועה יצחקי, והיא משלבות היכרות עם יצירות ספרותיות ועידוד קריאה באמצעות יצירה מחומרים ממוחזרים.

במסגרת פעילות המרכז מבלים הורים וילדים בגילאי 5-8 זמן איכות בספרייה במסגרת חוג יצירה בעקבות סיפור.

"אנחנו ההורים נהנים לא פחות מהילדים, קוברים את הפלאפון עמוק בתיק ומקשיבים ביחד איתם לסיפורים נהדרים", אומר אחד האבות המשתתפים בפעילות.

במסגרת הפעילויות הילדים משתתפים בדיונים על הסיפור ובסדנת יצירה מאתגרת ומהנה, כאשר מדי שבוע עובדים עם חומרים חדשים, בדגש על שימוש חוזר בחומרי עץ, שעם, בד, נייר ועוד ולומדים לשייף, להבריג, לצבוע, לגזור ובעיקר ליהנות מהעשייה היצירתית.

פעילות במרכז להבעה ויצירה בספריית רחובות החדשה

סיגל לוי בן ישי, מנהלת רשת הספריות של רשת חוויות, מספרת: "השעה הזו היא בילוי לכל המשפחה. מחזירים ספרים, בוחרים ספרים חדשים, קוראים, יוצרים ומבלים זמן איכות. חשוב לציין שהמרכז מכיל את כל הרכבי המשפחה והחברים שבוחרים התושבים. כך למשל לפעמים אבא מגיע עם ילד וחבריו, לפעמים שני ההורים מגיעים ומתפצלים, כאשר אם מקריאה למספר ילדים ובאותו זמן האב או אחד האחים מקריא לאחים הקטנים סיפור בפינת הפופים המפנקת. ברור שכשיש עוד ילדים בבית אז זה לא פשוט למצוא את הפנאי, אבל אנחנו רואים כיצד בכל מפגש ההורים והילדים יוצאים מהספרייה עם חיוך גדול, עם היצירות ביד אחת וערימת ספרים באחרת, ואין אושר גדול מזה בשבילנו. הסיפור גם תמיד מעורר מחשבות, תהיות, עובדות שלא הכרנו. ממה מפיקים שעם, מה ההבדלים בין מלכה לפועלת, מהו פלינדרום והמון חוויות. הילדים בעננים".

לאור הצלחת המיזם, מתוכננות להיפתח במרכז פעילויות נוספות כגון סיפורים ויוצרים לכיתות ד'-ה', ושנת מצווה ויצירה הכוללת הכנת יצירות מופלאות במשך 12 חודשים. כמו כן, מתוכננות להיפתח סדנאות יצירה למבוגרים, הכוללות הכרות עם טכניקות עבודה וחומרים שונים מתוך עולם הספרים.

תכנית יצירה בעקבות סיפור נערכת בימי שלישי בשעה 17:15. זמן יצירה למבוגרים נערך בימי שני בשעה 9:00 ובימי שלישי בשעה 20:00. להרשמה: 086366182 / 0526664760.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר