צור אלפי ז"ל
צור אלפי ז"ל

צור אלפי ז"ל יונצח בכיכר המרכזית במזכרת בתיה

חמישה חודשים לאחר אסון השיטפון בדרום, שבו נהרגו עשרה תלמידים, במזכרת בתיה יחשפו היום (שישי) את אבן ההנצחה בכיכר המרכזית לזכרו של צור אלפי ז"ל, שניספה לאחר שהציל את חבריו באסון בנחל צפית

פורסם בתאריך: 12.10.18 09:08

-->

חמישה חודשים לאחר אסון השיטפון בדרום, שבו נהרגו עשרה תלמידים, במזכרת בתיה יחשפו את אבן ההנצחה בכיכר המרכזית לזכרו של צור אלפי ז"ל, שניספה לאחר שהציל את חבריו באסון בנחל צפית. בין הנוכחים יהיו משפחתו של צור, חבריו לכיתה ולשבט בתנועת הנוער ראש מועצת מזכרת בתיה מאיר דהן, הרב משה עמיאל – רב המשפחה, אשת התקשורת סיון רהב מאיר, מנחת גל"צ נעמי רביע, אישי ציבור האירוע יתקיים היום (שישי, 12.10) בשעה 13:30.

ימים לאחר הלוויה, עוד ועוד סיפורים הגיעו לבית משפחת אלפי על רגעיו האחרונים של צור באסון השיטפון. בסיפורים דיברו על כך שלמרות שהיה יכול לצאת או להמשיך לאחוז בענף, חילץ אלפי מספר מחברותיו. כשתש כוחו הוא חטף מכה חזקה ושיחרר את ידו. אז הטבע ניצח את מי שהוגדר כגיבור האירוע.

ימים ספורים לאחר השבעה ביקשה הדר, אמו של צור, להנציח את בנה בכיכר המרכזית במושבה. ביום שישי זה כאמור יקרה, עם טקס הנחת אבן הנצחה וקריאת הכיכר המזרחית במושבה על שמו.

"צור גילה אומץ רב בניסיון להציל את חברותיו, ובמעשהו סימל עבורנו את הרעות", אמרו חבריו של אלפי ז"ל והוסיפו: "הוא יכול היה להימלט בעצמו, אך בחר לעזור לאחרים ואין ראוי ממנו כי הכיכר המרכזית במושבה הקטנה שלנו תיקרא על שמו".

צור אלפי ז"ל

צור אלפי ז"ל


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    כה עצוב כה מרגש . ילד גבר אדום לב אדום בנשמה שנסחף אל אמא אדמה . בכל עת שאעבור במזכרת בתיה . אספר לו מה קורה עם הפועל תל אביב . עוד אחת מאהובותיו. יהי זכרו ברוך .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר