זהר בלום (צילום: יח"צ)
זהר בלום (צילום: יח"צ)

זהר בלום בתגובה חריפה לדברי השרה שקד: "לא אתן לאיילת שקד להפוך את החינוך ברחובות לסקטוריאלי. אלחם שתיק החינוך יישאר בידיי ויהיה שוויוני לכולם"

זהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ויו"ר סיעת 'יש עתיד – החינוך בראש' בעיר, עולה למתקפה נגד שרת המשפטים איילת שקד, לאחר שאמרה בחוג בית כי יש להעביר את תיק החינוך ברחובות מיש עתיד לבית היהודי

פורסם בתאריך: 7.10.18 19:51

-->

זהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ויו"ר סיעת 'יש עתיד – החינוך בראש' בעיר, עולה למתקפה נגד שרת המשפטים איילת שקד, לאחר שאמרה בחוג בית כי יש להעביר את תיק החינוך ברחובות מיש עתיד לבית היהודי.

בלום: "איילת שקד לא תקבע האם החינוך ברחובות יהיה בידי מפלגה דתית סקטוריאלית או בידיים אחראיות הדואגות לכלל הציבור ברחובות. אני מתכוון להילחם על כך שתיק החינוך יישאר בידיי למען שוויוניות בחינוך לכלל הציבור בעיר".

שקד אמרה בחוג בית שנערך במוצאי שבת כי "צריך לדאוג שכל התומכים של הבית היהודי יגיעו לבחירות, לתת מאמץ להשקיע ביום הזה להגיע מאוחדים ולהעביר את תיק החינוך מ'יש עתיד' ל'בית היהודי'".

בלום, שזעם בעקבות הדברים, אמר בתגובה כי: איילת שקד לא תהפוך את החינוך ברחובות לסקטוריאלי ולא תקבע האם החינוך יוחזק בידי מפלגה דתית סקטוריאלית. החינוך והעתיד של ילדינו אינו נתון למו"מ ואינו חלק ממשחק פוליטי. החינוך חייב להיות בידיים אחראיות שידאגו לכלל התלמידים ברחובות, יחלקו תקציבים באופן שוויוני וימנעו כניסה של הדתה לבתי הספר בעיר".

בקרבתו של בלום מציינים כי בניגוד לדבריה של שקד, שר החינוך נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי שביקר בעיר בדצמבר האחרון, דווקא החמיא למערכת החינוך ברחובות ואמר ש"יש לשבח את אחוז הזכאות לבגרות הגבוה בעיר ואת הגידול באחוז הניגשים לבגרות 5 יחידות לימוד באנגלית ומתמטיקה ברחובות", וציין כי "ברחובות יש גם מצוינות וגם דאגה לחלשים".

באותו ביקור של השר בנט הוסיף ואמר ראש העיר רחמים מלול: "על פי בדיקות שערכנו בקרב האוכלוסייה שנוהרת לכאן – באים לכאן בעיקר בשל מערכת החינוך שלנו".

בלום:  "יש להמשיך את מהפכת החינוך אותה אני מוביל בעשור האחרון ולא להחריב אותה. הבחירות הקרובות ברחובות לא יעסקו בזהות ראש העיר אלא בזהות מחזיק תיק החינוך בעיר והאם החינוך יישאר בידיים טובות ומנוסות עם הישגים מוכחים של עלייה ב-40% בשיעור הזכאים לבגרות,  עלייה בשיעור הגיוס לצה"ל, פתיחת מסגרות מובילות למצטיינים ומסגרות ייחודיות לחינוך המיוחד, או שמא יועבר לידיים דתיות סקטוריאליות שידאגו בעיקר למגזר אחד על חשבון השאר. אלחם בכל כוחי כדי שתיק החינוך יישאר בידיי והמהפכה אותה התחלתי תימשך במלוא העוצמה למען כלל תושבי העיר רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאז שזהר מחזיק את התיק החינוך, החינוך ברחובות השתפר בעל המדדים

  2. רינה

    זוהר ישר כוח על פועלך. אל תשים לב לדברי הבלע החצופים כנגדך והקוראים להחליף אותך הם הגיעו ממשהי שאין לה מושג שתומכת במישהו שאין לו מושג
    בטוח שהציבור יתמוך בך

  3. כולנו זוהר

    יישר כוח נקווה שההתבטאות המקוממת והמועמד חסר הנסיון שאילת מובילה רק יחזקו את מועמדותו של זוהר

  4. תושב דתי

    אני אדם דתי וממש לא אכפת לי האם למחזיק תיק החינוך יש כיפה על הראש אבל זוהר בלום זרק את החינוך הדתי בעיר לכלבים.
    אני מזמין את תושבי העיר החילוניים לראות את שני הממד"ים או יותר נכון את מחנות הפליטים במזרח העיר.
    תמצאו לי ממלכתי אחד בעיר עם 900 ילד וחצר פצפונת כמו שיש לאסירים בכלא רמלה.
    וגם בממ"ד הנוסף שיש בו 650 ילד הוסיפו עוד בניין על חשבון חצר.
    למה ילדינו צריכים להידחס 38 ילד בכיתה? למה במקום לבנות בבתי הספר הקיימים אי אפשר היה לבנות בית ספר נוסף?
    שזורקים 900 או 650 ילד בהפסקה במרחב של כמה מ"ר מתפלאים שיש אלימות וכן האלימות בממ"דים היא תופעה שלזוהר בלום נוח להתעלם ממנה.
    אני לא אומר שאמיתי כהן צריך להיות בהכרח מחזיק תיק החינוך אבל שזוהר בלום יהיה כנה עם עצמו ולא יגיד שהוא דואג לכולם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר