השקת אמבולנס של איחוד הצלה ברחובות (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס של איחוד הצלה ברחובות (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תושבת רחובות בחודש הרביעי להריונה נחנקה מסוכריית מנטוס. מתנדב איחוד הצלה הציל אותה

האישה: "הגיע אדם כמו מלאך ופשוט הציל אותי. אחר כך הסתבר לי שהוא הגיע עם האוטו הפרטי שלו עם הילדים אחרי שהם היו בקניות. הילדים חיכו באותו הזמן באוטו. הלוואי ויכולתי לדעת את שמו או את הטלפון שלו כדי להגיד לו תודה"

פורסם בתאריך: 24.9.18 21:17

-->

אתמול (ראשון), ערב חג סוכות, התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על תושבת רחובות שנחנקת מסוכריית מנטוס. מתנדב איחוד הצלה אשר שהה בקרבת מקום עם ילדיו עזב את עיסוקיו ומייד ניגש להגיש סיוע רפואי ראשוני לאישה, שנמצאת בחודש הרביעי להריונה. לאחר שהגיע למקום תוך פחות משתי דקות, החל בפעולות להוצאת המנטוס ומייד לאחר מכן הגיע למקום גם אמבולנס של איחוד הצלה.

האישה, שלא ידעה מי בדיוק הציל את חייה, ציינה: "בשעות הבוקר נחנקתי ממנטוס. אני בהריון בחודש הרביעי והכל היה מאד היסטרי. הגיע אדם כמו מלאך ופשוט הציל אותי. אחר כך הסתבר לי שהוא הגיע עם האוטו הפרטי שלו עם הילדים אחרי שהם היו בקניות. הילדים חיכו באותו הזמן באוטו. הלוואי ויכולתי לדעת את שמו או את הטלפון שלו כדי להגיד לו תודה".

כעת ניתן לומר כי אותו מתנדב היה מיכה שולם, שכמו חבריו לצוות 43 באיחוד הצלה ברחובות והסביבה, עוזב את עיסוקיו ברגע שמתקבלת קריאת חירום רפואית וניגש לסייע בהתנדבות.

באיחוד הצלה מסרו בתגובה: "מתנדבי איחוד הצלה מצוות 43 רחובות והסביבה פזורים ברחבי העיר וכאשר מתקבלת קריאת חירום רפואית הם עוזבים את עיסוקם וניגשים לסייע בהתנדבות. במקרה הזה המתנדב, על אף שהיה עם ילדיו ברכב, הגיע לסייע. אנו מודים לגברת על הוקרת התודה ומודים למתנדב מיכה שולם על הסיוע הרפואי שהגיש לה, בברכת מועדים לשמחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פזית

    מיכה הציל גם את הבן שלי לאחר תאונת דרכים קשה לפני 4 שנים.
    מעריכים ומוקירים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר