חברי קבוצת הכדורגל בעלי המוגבלות מרחובות
חברי קבוצת הכדורגל בעלי המוגבלות מרחובות

לראשונה ברחובות: טורניר כדורגל לאנשים עם מוגבלות שכלית

היום (שלישי ה-21.8) בשעה 17:30 יתקיים טורניר כדורגל ראשון מסוגו ברחובות, לאנשים עם מוגבלויות מטעם הארגון "ספיישל  אולימפיקס ישראל" במרכז הספורט וייסגל. הקבוצה המנצחת בטורניר תייצג את ישראל בתחרות האירופית בחודש הבא

פורסם בתאריך: 21.8.18 08:10

-->

טורניר כדורגל חמישיות ראשון ומיוחד במינו לאנשים עם מוגבלות שכלית ייערך היום (שלישי) ברחובות, הודות לשיתוף פעולה של "ספיישל אולימפיקס ישראל" המתחדש בימים אלו בישראל, וארגון "מדינת הכדורגל" החבר בהתאחדות כדורגל החובבים האירופאית.

בטורניר יישחקו שלוש קבוצות – רחובות, באר שבע וחדרה. הקבוצה המנצחת  תייצג את ישראל בתחרות באירופה לבעלי מוגבלויות קוגנטיביות, שתיערך בהונגריה בין התאריכים 23-25 בספטמבר 2018.

למשחקים הפאראלימפיים (המכונים גם אולימפיאדת הנכים) סיקור נרחב והם נחשבים אירוע רב ענפי בינלאומי לספורטאים בעלי מוגבלויות. האירוע יתועד על ידי צלמים מקצועיים עם מוגבלות שכלית המלווים על ידי צלם  מקצועי.

מנהל ספורט ארצי של 'ספיישל אולימפיק ישראל', גון צורי: "אנחנו בארגון ספיישל אולימפיקס כגוף המוביל והגדול בעולם בתחום הספורט לאנשים עם מוגבלות שכלית, שמים לנו למטרה לשים על המפה ולהעלות את המודעות לספורט הנכים בישראל, כי גם להם מגיע. הציבור מוזמן לקחת חלק באירוע הייחודי הזה ולעזור לנו להפוך את האירוע למשמעותי יותר, צבעוני יותר ומתוקשר יותר".

ברחובות מתאמנים 65 ספורטאים בעלי מוגבלויות במסגרת עמותת הרצון מנצח של הספיישל אולימפיק. חברי הקבוצה מתאמנים 6 ימים בשבוע, ב-6 ענפי ספורט – כדורגל, כדורסל, שחייה, אופניים, הוקי ובאולינג.

הטורניר ייערך היום (שלישי) בשעה 17:30 במרכז הפיס לספורט ונופש וייסגל, רחוב דובנוב 8. לפרטים והרשמה לטורניר ניתן לפנות לגון צורי בטלפון: 0542000249.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר