ישי אבידן
ישי אבידן

גורמים בש"ס: "טורפד ניסיון להחליף את אבנר אקוע בראש הרשימה"

גורמים בסיעת שס: "היה ניסיון להריץ את ישי אבידן בראש רשימת ש"ס למועצת רחובות, אך המהלך לא הבשיל לאחר שראשי הסיעה הבינו שראש העיר אינו בעד". מלול: "לא היה ולא נברא. מה לי ולש"ס?"

פורסם בתאריך: 15.8.18 07:43

-->

לפני מספר חודשים ישי אבידן (39), מנהל מוסדות חינוך חרדיים ברחובות, החל לקבל עשרות פניות מצד תושבים, רבנים ועסקנים בציבור החרדי הספרדי המזוהה עם ש”ס, שביקשו ממנו להתמודד מטעם סיעת ש”ס למועצת העיר רחובות. אבידן מצדו התנה את הסכמתו לתהליך בפנייה מטעם הנהלת ש”ס אליו, ואכן, פנייה שכזו התקבלה ממנכ”ל הסיעה חיים ביטון ומיושב ראש התנועה אריה דרעי בפגישה שהתקיימה בין הצדדים במוסדות הסיעה בירושלים באמצע חודש יוני.

ל”ערים” נודע כי בפגישה אמר אבידן למנכ”ל הסיעה כי לדעתו ראש העיר רחמים מלול, שנחשב למקורב לדרעי, לא יתמוך במהלך, מאחר ואבידן הוא דעתן ובעל השפעה, בעוד מלול מעדיף שקט תעשייתי, לכאורה.

לפני כחודש הגיע דרעי לחנוכת בית הספר לבנות “אור לציון” בעיר, ולדברי גורמים בש"ס בפגישה עם מלול שוחח עמו דרעי על הנושא. על פי אותם גורמים, כמו שצפה אבידן, מלול לא הביע התלהבות מהחלפת אבנר אקוע כראש סיעת ש”ס המקומית, וזאת למרות שלפני כחמש שנים פנה מלול לדרעי בבקשה להחליף את אקוע במועמד אחר, לכאורה, ואף הודיע שבמידה ואקוע ימשיך לכהן בתפקיד לא תקבל ש”ס את הסגנות – מה שאכן קרה בפועל.

עוד מוסרים גורמים כי בפגישה שנערכה בין הרב אברהם ישראל רובין לבין מלול לפני כשבועיים, ניסה הרב לשכנעו בכדאיות המהלך, ללא הצלחה.

ישי אבידן מסר בתגובה: “אני אוהב ומעריך את מלול ואיני חושב שהוא צריך עזרה בניהול העיר”.

רחמים מלול מסר בתגובה: “לא היה ולא נברא. מה לי ולש”ס?”


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר