שכונת אבן גבירול
שכונת אבן גבירול

גן בעל התניא (השמינייה) בשכונת אבן גבירול ישודרג בהשקעה גדולה

בעקבות הסיור שיזם אביב איטח עם בכירי העירייה בשכונת גבירול, 200 אלף שקלים יושקעו בתאורה חדשה, דשא, החלפת החול במשטחי גומי והצללה

פורסם בתאריך: 8.8.18 09:50

-->

בעקבות בקשות רבות של תושבי שכונת גבירול, בחודש ינואר נערך מיפוי צרכים מקוון עם התושבים ביוזמתו של חבר מועצת רחובות אביב איטח. בהמשך התקיים סיור עבודה עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה יוסי כפיר וכל מנהלי האגפים והמחלקות הרלוונטיים. במהלך הסיור הציגו התושבים לנציגי העירייה את הגן ואת הקשיים שהם מתמודדים איתו כאשר הם שוהים עם ילדיהם.

בשבוע שחלף ולאחר מעקב צמוד של אביב איטח, הורה דורון מילברג למנהל אגף הגנים להזמין הזמנת עבודה בסך 200 אלף שקלים, לתקן את הליקויים ולשדרג את הגן באופן מלא שיכלול תאורה, הצללה, החלפת חול במשטחי גומי ושתילת דשא.

אביב איטח, יוסי כפיר ודורון מילברג במפגש התושבים בגן השמינייה

אביב איטח: "בהמשך למיפוי הצרכים שקיימתי עם התושבים ובעקבות סיורי השטח שיזמתי בשכונות, אני מודה בשם תושבי השכונה למנכ"ל העירייה דורון מילברג ולמנהל אגף הגנים ועיצוב הסביבה יוסי כפיר על שנענו לבקשת התושבים. הזמנת העבודה מהספקים בוצעה וכעת נותר להמתין לביצוע. אמשיך לשים את השכונות במרכז, להיות קשוב לתושבים ולקיים סיורים ופעולות לשדרוג איכות חייהם של תושבי השכונות והעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר