צללית פדופיל אונס הטרדה מינית צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

חשוד בפדופיליה: "הייתי עם מלא ילדים. אני עד עכשיו מסתובב עם גילאים 15,16,17 נשמה"

בשבוע האחרון צייד הפדופילים המוכר, אבי דוביצקי, הצליח לאתר שני חשודים מרחובות וקרית עקרון. פירוט השיחות שהובילו למעצרו של אחד מהם - בכתבה. דוביצקי: "אני מצפה ממישהו לפעול במרץ, כפי שאנחנו פועלים, בעיקר בחופש הגדול על מנת לאתר את אותם אנשים שפועלים לשידול ילדים למגע מיני"

פורסם בתאריך: 9.8.18 08:12

-->

החופש הגדול טומן בחובו לא מעט סכנות מבחינת ילדים ובני נוער המבלים בחופשת הקיץ מחוץ למסגרות החינוך. בין היתר, היציאה מהשגרה משרתת גם לא מעט פדופילים שמסתובבים ברשת ואורבים לקורבנות תמימים. בשבוע האחרון, צייד הפדופילים המוכר אבי דוביצקי, שממשיך במלאכת איתור הפדופילים גם מארצות הברית – מקום מגוריו בחמש השנים האחרונות, הצליח לאתר שני חשודים שפועלים באזור רחובות וקרית עקרון.

דוביצקי, שעלה לישראל מארצות הברית בגיל 18, ומאז שב למולדתו מעבר לים, התראיין בדיוק לפני 4 שנים לעיתון "ערים", אז הסביר את הנסיבות שהביאו אותו לעסוק בתחום לכידת הפדופילים.

באותה כתבה אמר דוביצקי: "אמא שלי עודדה אותי לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל, כפי שהיא עשתה. עליתי לישראל לבדי, התגייסתי לצה"ל וכשסיימתי את הצבא השלמתי את לימודי המשפטים והמשכתי בלימודי התמחות בעריכת דין. לאחר רצח הברנוער חל שינוי בתפיסת העולם שלי. במהלך חקירת המשטרה השם שלי השתרבב בפיהם של החוקרים. בדיעבד התברר שזה קרה בגלל סכסוך שהיה לי עם אדם שרצה לנקום בי, והוא זרק את השם שלי לשוטרים. נחקרתי ושוחררתי לאחר שלוש שעות, כשהחוקרים הבינו שאין לי כל קשר למה שהם מחפשים ושמישהו עבד עליהם. באותן השעות נהייתי חבר של השוטרים ויצאתי משם ברושם טוב. ימים לאחר מכן התפרסמו פרטי החקירה של המעורבים בפרשה, ואז הבנתי שהכל בעצם מתחיל באינטרנט. החלטתי ששווה לבדוק מה באמת קורה ברשת, והתחלתי להיכנס לאתרי אינטרנט, לפורומים ולצ'אטים בזהות בדויה של נערה בגיל העשרה. להפתעתי קיבלתי מייד עשרות פניות".

אבי דוביצקי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אבי דוביצקי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

ספר לנו על הפניה המשמעותית הראשונה שנעשתה אליך.

"זה קרה בחודש יולי 2013. בתור קטינה באחד הצ'אטים, נדהמתי לגלות ששוטר במדים פנה אליי וביקש לשוחח איתי במצלמה. זה היה המקרה הראשון, שממנו הבנתי את המציאות העגומה בישראל. מאז קיבלתי אלפי פניות והספקתי להגיש במשך קצת יותר משנה כ-900 תלונות במשטרה. חלקן טופלו וחלקן נסגרו מסיבות שונות. בחלק מהמקרים אנשים נעצרו ויש אפילו מורשעים שעדיין מרצים את עונשם מאחורי סורג ובריח".

איך פועלת השיטה שלך?

"זה פשוט מאוד. אני רושם שם בדוי באתר כלשהו ומציג את עצמי כילדה או כילד בני 13. אז הפניות מתחילות להגיע ואני זורם עם השיחות עד שהן מגיעות לבקשה להיפגש פנים מול פנים. הכל כמובן מתועד ומגובה בהקלטות וצילומים, וברגע שיש מספיק ראיות מרשיעות אני נענה, כביכול, לבקשתם של החשודים להיפגש, ומזעיק למקום המפגש שוטרים. בדרך כלל השוטרים, שכבר מכירים אותי, עוזרים לי להציב את המארב לחשוד וכשהוא מגיע הם מעכבים אותו לחקירה. במקביל אני מגיע לתחנה, מוסר את כל החומרים שיש בידיי ומגיש נגדו תלונה מסודרת. מכאן הטיפול ממשיך בפן המשטרתי".

ובחזרה להווה. בשנים האחרונות, מאחר ודוביצקי כבר חזר להתגורר בארצות הברית, הוא ממשיך בפעולות דומות אך נעזר במדובבים המתגוררים בישראל, המתחזים לנערים בני 14-15 ומשוחחים עם הפדופילים. כך נקבעות פגישות עם החשודים ובשלב זה מעורבת גם המשטרה.

בימים האחרונים התנהלה פעולה סמויה של דוביצקי ואנשיו מול מספר פדופילים מאזור השפלה. אחד מהם, בן 30 מקרית עקרון, שוחח עם המדובב שהתחזה לנער בן 15. לעיתון "ערים" הגיעו כמה מהשיחות שקיים החשוד עם ה"נער" מאשקלון בטרם מעצרו:

חשוד: מה קורה הכל טוב?

מדובב: כן.

חשוד: אתה מרגיש יותר טוב נשמה?

מדובב: כן.

חשוד: מה אתה עושה היום? בא לך לצאת?

מדובב: לאן?

חשוד: לתל אביב.

מדובב: עם מי, מה נעשה?

חשוד: נלך למועדון, נטייל.

מדובב: אני לא יכול להיכנס, אני קטן.

חשוד: אתה רוצה שאני אבוא אליך לכמה זמן? שתראה אותי, תרגיש אותי, תכיר אותי?

מדובב: מה נעשה?

חשוד: נשב, נכיר אחד את השני, מה שבא לך. נתאהב, נתנשק, מה שבא לך כפרה חיים שלי.

מדובב: אבל אני קטן, אף פעם לא עשיתי את זה.

חשוד: בסדר, כולם מתנסים. גם אני התנסיתי בפעם הראשונה, חיים כפרה.

מדובב: היית פעם עם ילד בגיל שלי?

חשוד: הייתי עם מלא ילדים. אני עד עכשיו מסתובב עם גילאים 15,16,17 נשמה.

מדובב: אתם מתנשקים?

חשוד: מתנשקים, הוא מז### אותי, אני מתחבק איתו, הכל. הבנת?

מדובב: אני עכשיו אכנס להתקלח ולהתארגן ואז אני אגיד לך, טוב?

חשוד: טוב נשמה כפרה. לך ודבר איתי טוב?

מדובב: טוב.

בשלב זה השיחה מסתיימת והשניים ממשיכים מאותה נקודה בשיחה הבאה:

מדובב: סיימתי להתקלח.

חשוד: יופי נשמה, מה ככה, הכל טוב? אתה רוצה להיפגש בקיצור?

מדובב: היום אני לא כל כך יכול, אבל עוד יומיים, אולי מחר גם.

חשוד: מחר אני פנוי בסביבות שמונה-תשע בערב, אין בעיה?

מדובב: בסדר, אבל לאן נלך?

חשוד: נצא, נעשה טיול, אולי לחוף הים קצת, אני יודע…

מדובב: רק אנחנו, או עוד חברים שלך?

חשוד: רק אנחנו. חברים שלי נמצאים בתל אביב כפרה נשמה עליך. אני נוסע אליהם היום, רציתי שתבוא איתי, אני הולך לאיזו מסיבה שמה, הולכים לחוף שמה.

מדובב: אבל שמונה בערב. ללכת לים זה קצת מאוחר לא?

חשוד: לא נשמה כפרה, לא נכנסים למים. שוכבים קצת על החול, יושבים בכיף, הבנת?

מדובב: אבל אני קצת מתבייש כי בחיים לא נפגשתי עם מישהו.

חשוד: אל תתבייש, גם אני התביישתי בפעם הראשונה, אל תתבייש נשמה כפרה.

מדובב: מה עושים כשנפגשים?

חשוד: מכירים אחד את השני כפרה נשמה. לאט לאט נגיעות, לאט לאט. לא עושים הכל בפעם אחת כפרה נשמה.

מדובב: אבל אני צריך מחר להגיד איזה תירוץ לאמא שלי, לשאול שהיא תסכים לי לצאת בערב.

חשוד: אז דבר איתה ותחזור אליי כפרה נשמה. דבר איתה היום ותשאל אותה אם אתה יכול לצאת מחר בערב לחברים, בסדר? יאללה, שיהיה לך לילה טוב ותרגיש טוב נשמה כפרה שלי.

צללית פדופיל אונס הטרדה מינית צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

בהמשך לשיחות הללו, קבעו בסופו של דבר החשוד והמדובב פגישה ביום חמישי בשבוע שעבר באשקלון. באמצעות שיתוף פעולה עם משטרת אשקלון, כשהגיע החשוד לפגישה הוא נעצר לחקירה שבסיומה הוא הורחק מהעיר ל-15 ימים.

במרחב לכיש במשטרה נמסר כי "החשוד שוחרר לאחר כליאה ונקבעו תנאים לשחרור אשר נועדו להגן על נפגע עבירה, ובהם: לא להיכנס לאשקלון לתקופה של 15 יום ולא ליצור קשר בכל דרך שהיא או להיפגש עם המעורבים בתיק לתקופה של 30 יום".

השבוע אמר אבי דוביצקי: "אני מצפה ממישהו לפעול במרץ, כפי שאנחנו פועלים, בעיקר בחופש הגדול על מנת לאתר את אותם אנשים שפועלים לשידול ילדים למגע מיני. במקביל אני קורא להורים שלא לתת לילדים את האפשרות להשתמש באפליקציות המסרים השונות, אלא רק בסנאפצ'ט. זו האפליקציה היחידה שבה ניתנת לילדים האפשרות לזהות מי משוחח איתם ולא מתאפשרת שיחה באופן רנדומלי עם משתמשים זרים".

מעבר לתפיסת החשוד מקרית עקרון, בימים אלה נמצא על הכוונת של דוביצקי ואנשיו חשוד נוסף מהעיר רחובות. בקרב אנשיו של דוביצקי מקווים שגם משטרת רחובות תשתף פעולה כפי שעשתה משטרת אשקלון, על מנת להביא לתפיסתו של החשוד בפדופיליה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי מילר

    אבי דוביצקי, ממציא פדופילים ופושט רגל נמלט
    דש ליוסי והחזיר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר