בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)

איים בטלפון על חייו של מפקד אגף בכלא

איים בטלפון על חייו של מפקד אגף בכלא ניצן וירצה שלושה חודשי עבודות שירות בלבד

פורסם בתאריך: 29.8.18 09:30

-->

בחודש אוקטובר אשתקד חייג תושב רחובות בן 33 אל מוקדנית כלא ניצן ברמלה, שם אחיו מרצה מאסר, ואיים על אחד הקצינים באומרו שיישב עליו ארבעה מאסרי עולם. בהזדמנות נוספת איים על עורך דין שהגיש ערר על החלטת בית המשפט, התקשר חמש פעמים למשרדו ואיים עליו. בעקבות שני המקרים הוגש נגדו כתב אישום.

מכתב האישום עולה כי הנאשם התקשר מטלפון נייד אל מרכז השליטה של הכלא, הציג עצמו כאח של אחד האסירים ולאחר חמש דקות התקשר שוב והציג עצמו בשם אחר ואיים כי הוא יישב בכלא על מפקד האגף באומרו "אין לי מה להפסיד בעולם הזה". את הדברים הוא אמר כדי להפחיד ולהקניט. במהלכו המשפט נערך לנאשם תסקיר של שירות המבחן שבחן האם לבטל את הרשעתו לאחר שהביע חרטה על מעשיו.

בהכרעת הדין קבעה סגנית בית משפט השלום ברחובות, אפרת פינק, כי "הנאשם פגע בערכים החברתיים של שמירה על שלוות הנפש ותחושת הביטחון של הפרט, וזאת לצד ההגנה על האוטונומיה של הפרט שלא יופנה נגדו מלל מאיים. הפגיעה בערכים המוגנים כתוצאה מביצוע העבירה היא בינונית לאור נסיבות ביצוע העבירה. הנאשם התקשר אל המשל"ט (מרכז השליטה) בכלא ניצן, בו אחיו היה נתון במאסר באותה העת, והזדהה כאחיו של האסיר. בהמשך התקשר בשנית ואיים על מפקד האגף כי יישב עליו 4 מאסרי עולם". למרות המעשים המתיקה השופטת את עונשו תוך התחשבות ברצונו לשקם את חייו ולסייע כלכל את משפחתו, וקבעה כי הוא יבצע 3 חודשי עבודות שירות ופיצוי בסך 1,000 שקלים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר