התחנה המרכזית ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
התחנה המרכזית ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

השליך אבנים על אוטובוס שהסיע ילדים לבית הספר

כתב אישום: צעיר משכונת קרית משה השליך אופניים ואבנים על אוטובוס אגד בו שהו ילדים שעשו דרכם אל בית הספר

פורסם בתאריך: 29.5.18 10:57

-->

צעיר משכונת קרית משה מואשם שהשליך אבנים על אוטובוס אגד בו שהו ילדים שעשו את דרכם אל בית הספר. מכתב האישום עולה כי המקרה התרחש ביום חמישי בשבוע שעבר, בשעה 7:35 בבוקר. נהג האוטובוס מחברת אגד, חאלד אבו גודה, נהג באותו הזמן בקו 84 ברחוב גבריאלוב שבשכונת קרית משה, עת הסיע תלמידים אל בית ספרם. בשלב מסוים הגיע הנאשם, צעיר בן 25 תושב השכונה, כשהוא רכוב על אופניים, השליך את האופניים על האוטובוס ונמלט מהמקום כשהוא מותיר את האופניים מוטלים על הכביש בנתיב הנסיעה. הנהג התכונן לנסוע מהמקום ולפתע שב הנאשם כשהוא אוחז בשתי אבנים והשליכן על האוטובוס. כתוצאה ממעשיו נופץ החלון האחורי השמאלי של האוטובוס. בהמשך יצא הנהג מהאוטובוס כדי לבחון את הנזק ואז גם הוא הותקף על ידי הצעיר שחנק אותו בצווארו. אדם נוסף שהיה במקום סייע לנהג להחזיק בצעיר עד להגעת המשטרה.

במהלך מעצרו אמר הצעיר לנהג ולאדם הנוסף: "אל תדאגו, אני אפגוש אתכם מתישהו, אטפל בכם. אני לא אוותר לכם ואני לא דופק חשבון למשטרה".

תוך כדי מעצר ניסה הצעיר להימלט מהשוטרים, הניף את רגלו ובעט בראשו וברגליו של אחד השוטרים. הצעיר שהה במעצר בסוף השבוע וביום ראשון הוגש נגדו כתב אישום בו סעיפים של איומים, תקיפה סתם, חבלה במזיד לרכב, ושימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר. לאחר הקראת כתב האישום קבע השופט גיא אבנון להאריך את מעצרו עד לתאריך 3.6, יום ראשון הבא.

חבר מועצת רחובות ונציג חברת אגד בעיר, רונן אהרוני, התייחס למקרה: "נהגי התחבורה הציבורית במדינת ישראל בכלל, ובעיר רחובות בפרט, חווים לצערנו מקרי אלימות בתדירות גבוהה בתקופה האחרונה. אני שמח על שיתוף הפעולה עם משטרת רחובות בנושא ומקווה שגורמי האכיפה והחקיקה יעשו כל מאמץ למנוע מקרים דומים בעתיד".

רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר