שלט הכניסה לקרית עקרון
שלט הכניסה לקרית עקרון

תוצאות משאל אתר "ערים" לקראת הבחירות לראשות מועצת קרית עקרון

הרב בצלאל דוד ודוד אבו צמודים זה לזה. ראש המועצה חובב צברי מעט מאחוריהם ואריק חדד סוגר את הרשימה. המועמדים מגיבים על התוצאות

פורסם בתאריך: 27.5.18 07:36

-->

באתר "ערים" פורסם משאל לקראת הבחירות לראשות מועצת קרית עקרון ולאחר אלפי הצבעות התוצאות מראות כי המאבק הולך להיות צמוד ביותר.

הרב בצלאל דוד ודוד אבו קיבלו 34.4 אחוזים מהקולות, ראש המועצה הנוכחי חובב צברי קיבל 30.2 אחוזים מהקולות וראש המועצה הקודם, אריק חדד, קיבל 1.1 אחוזים מהקולות.

המועמדים מגיבים על תוצאות הסקר.

ראש המועצה חובב צברי: "אני חושב שלראש מועצה מכהן, במיוחד אם הוא בעשייה, יש יתרון. אריק אמר לי בזמנו שהוא עשה סקר ושיצאתי גרוע ושהוא לפני, אבל הבחירות זה הסקר הכי טוב. כל אחד יודע שראש מועצה מכהן שעושה יש לו יתרון על כולם אז אי אפשר להגיד שאנחנו כמו כולם. אין ספק שהציבור רואה את העשייה בחינוך, בתרבות, בספורט, בתשתיות. 748 דונם שהבאנו לטובת קרית עקרון ועכשיו נותר רק לחכות שהיא תופיע ברשומות. שהתחלתי את הכהונה בשנת 2013 היו 30 אחוז עם רישיונות עסק, היום אנחנו עם 89 אחוז שזה הישג מדהים. את פרס הניהול התקין של משרד הפנים אני ממשיך לקבל מזה ארבע שנים רצוף, המועצה לא נכנסת לגירעונות, קיבלנו חמישה כוכבי יופי מזה שלוש שנים וגם בתחרות המקלט היפה של פיקוד העורף וארץ ישראל יפה קיבלנו מצטיין מחוזי. בימים אלה אנחנו בונים בית ספר חדש באוהל מאיר, שמכיל 12 כיתות, קמפוס חדש לגמרי, בנינו שישה גנים, שדרגנו עשרה רחובות ואנחנו בונים קופת חולים כללית חדשה לרווחת הציבור, ובונים מגרש אימונים חדש לספורט. במתחם עקרון 2000 היו 15 אחוז מסחר ו-85 תעשייה והפכנו את זה כך שיהיה יותר מסחר. אישרנו השבוע תכנית מתאר בוועדה המחוזית לאחר 50 שנה שלא נעשתה תכנית כזו, ובקרוב נפקיד אותה להמשך האישורים בוועדה המחוזית. אני מברך כל סקר שרוצים לעשות, אבל התושבים יודעים מי משרת אותם ולמי לתת את קולם".

דוד אבו: "לדעתי גם הרחוב משקף את המשאל הזה. אני מרגיש מאוד טוב וב-4.6 אני מקיים את כנס הפתיחה שלי. המטה שלי עובד, יש לי צוות טוב ואני מקווה שב-30 באוקטובר אהיה ראש המועצה. אני מקבל הרבה פניות מתושבים ואל תשכח שבמשך שנתיים וחצי הייתי סגן ראש המועצה ומחזיק תיק ההנדסה. מה שעשיתי בזמן הזה לא עשו במשך שנים רבות במועצה, ומאז שעזבתי הכל קפא על מקומו. אני רוצה לחזור ולהשלים את העבודה למען היישוב. הצטרפו אליי מספר שתיים שהייתה עם אריק חדד, חברת המועצה קרן חדד. מספר שתיים ברשימה שלי הוא שחר גלעדי, רב סרן במילואים ביחידת שלדג, היום מנהל אגף בעיריית תל אביב. נמצא איתי גם צור ימין ואני מקווה שאהיה ראש מועצה של כולם לשביעת רצון התושבים. אלה יהיו הבחירות המוניציפאליות הכי שקטות והכי נקיות שהיו ביישוב אי פעם. לא נכפיש אחד את השני ולא נרד נמוך כפי שהיה במערכות קודמות. כל אחד יציג את המצע שלו".

הרב בצלאל דוד: "הסקר מבטא את דעת הציבור בקרית עקרון, בהיותי איש ציבור למעלה מ-30 שנה. אני נגיש לציבור, מחובר לציבור, אנחנו מטפלים בבעיות של הציבור והוא לא שוכח לנו את זה. אצלנו הבית פתוח לכולם, נמשיך לטפל בבעיות ופניות התושבים, נמשיך להיות ערניים לרחשי הציבור. הסקר בעצם מוכיח את העשייה והתרומה שלנו. לאחרונה הצטרפו אלינו תושבים רבים ומרכזיים שהגיעו למסקנה שתנועת לב היא איכותית, אמינה ומובילה. אני כמוביל התנועה אמשיך לעשות זאת ביושר ובצניעות ובעזרת השם כשאבחר לרשות המועצה כולם יראו סוג אחר של שירות, ללא התנשאות, ללא משוא פנים אלא בגובה העיניים. התושבים צריכים אדם כזה שיתייחס אליהם אפילו בבעיות הקטנות, שהיום למועצה לוקח זמן רב לטפל, כמו פינוי גזם, אשפה וכיוצא בזה. המטה שלנו למעשה כבר נפתח, אך את הפתיחה הרשמית של מערכת הבחירות נקיים בערך עוד כחודש. במקביל אנחנו ממשיכים לעבוד בשטח כבר שנה שלמה ואני מאמין שהציבור ייתן בנו אמון רב וגדול, כי הוא מאוכזב מהמנהיגים של היום ממגוון סיבות, בעיקר מחוסר יחס. הציבור זקוק לאוזן קשבת ולכן אנחנו צריכים להיות שם ולשרת את כולם. התנועה שלנו מייצגת את כלל הציבור והסקטורים, חילונים ודתיים, רוב התומכים שלנו חילונים ואנחנו נפעל למען כלל הציבור באהבה ובאמונה".

אריק חדד: "אני חושב שהסקר לא משקף את המציאות. הסקר הכי טוב זה הקלפי".

תוצאות משאל הבחירות בקרית עקרון

תוצאות משאל הבחירות בקרית עקרון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר