גרירת הרכבים ברחוב הרשנזון
גרירת הרכבים ברחוב הרשנזון

פקחי העירייה הגיעו לגרור את הרכבים עד שראש העיר עצר בעדם

אי הבנה בעירייה הביאה את פקחי העירייה לפנות רכבים מרחוב הרשנזון לפני חגיגות העצמאות. התושבים ההמומים פנו לראש העיר שהנחה את הפקחים לחדול ממעשיהם

פורסם בתאריך: 29.4.18 07:30

-->

תושבי רחוב הרשנזון ברחובות נדהמו לגלות ביום רביעי שעבר, כמה שעות לפני פתיחת חגיגות העצמאות בעיר וסגירת הכניסה לרחוב הרצל, כי פקחי עירייה נשלחו לגרור את רכביהם לחניון העירוני ברחוב בני משה. התושבים הזועמים, המתגוררים בבניינים הקרובים לרחוב הרצל, ירדו אל הפקחים והתחננו על נפשם שלא יגררו להם את הרכבים. לטענתם, איש לא עדכן אותם או ביקש מהם להזיז את הרכבים מבעוד מועד לטובת הצבת אוטובוס שיחסום את הכניסה לרחוב הרצל.

אחת התושבות סיפרה: "אם היו מודיעים לנו על זה מראש לא הייתה לנו בעיה. היינו מפנים את הקטע הזה ברחוב. בכל שנה מציבים אוטובוס בכניסה לרחוב הרצל, אך הפעם משום מה החליטה העירייה לפנות את הרכבים שעמדו הרבה לפני רחוב הרצל. זה לא משהו שהיה פה כל השנים".

בין התושבים שניגשו לפקחי העירייה הייתה גם אם לשלושה תינוקות שהתחננה שלא יגררו את רכבה: "יש לי שלושה תינוקות ואני מבקשת שלא תעשו לי את זה", הסבירה. "לא אוכל להגיע עם שלושתם עד לחניון ברחוב בני משה".

הפקחים הבינו את מצוקתה ואת מצוקת שאר התושבים, אך אמרו כי זו ההוראה שהם קיבלו וכי אין להם ברירה. כעבור מספר דקות הצליחו התושבים לשוחח ישירות עם ראש העיר רחמים מלול, ששמע על כך בפעם הראשונה. מלול שוחח על הנושא עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג ותוך זמן קצר הונחו הפקחים לחדול מעבודתם ולהפסיק את הגרירה. למקום הגיע גם חבר המועצה אביב איטח, ששמע את התושבים והחל להרים טלפונים כדי להשיב את הרכבים שכבר נגררו מהמקום.

 

אחד התושבים סיכם: "נעשה פה עוול נוראי לתושבי הרחוב. הגיעו פקחי העירייה עם שני גרריסטים, פרצו את הרכבים וגררו אותם לחניון העירוני ברחוב בני משה. אנחנו מודים לראש העיר רחמים מלול שהבין את המצוקה והורה לעובדי העירייה לחדול מיידית ממעשיהם. אנחנו מודים גם לאביב איטח שסייע לנו בהחזרת שני כלי רכב. אנו מקווים שהעוול הזה לא יחזור על עצמו בשנה הבאה. אם העירייה רוצה לפנות את הרכבים מראש אין לנו בעיה עם זה, רק שיודיעו לנו ולא יעשו זאת כמו גנבים בלילה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר