אייל זלנה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אייל זלנה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עובדי החברה העירונית מאיימים בהשבתה

אייל זלנה קורא לרחמים מלול להתערב במשא ומתן בין עובדי החברה העירונית לראשיה

פורסם בתאריך: 16.4.18 11:51

-->

אייל זלנה, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות במרחב רחובות, שלח לראש העיר רחובות רחמים מלול וליו"ר הנהלת החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש מכתב ובו הודעה על נקיטת צעדים ארגוניים עד כדי שביתה והשבתה. זאת לאור היעדר התקדמות במשא ומתן בין עובדי החברה העירונית לראשיה.

במכתב מציין בין היתר זלנה: "לבקשת נציגך במשא ומתן, ניתנה הבטחה שלא לקיים כל צעד ארגוני עד ליום 10 באפריל וכך גם נעשה. יש להצר על כי הנכם נוקטים סחבת מיותרת. באין ברירה, הנכם מובילים את נציגות העובדים להודיע באופן ברור כי בצר להם ינקטו העובדים צעדים ארגוניים הכוללים שביתה והשבתה של פעילות החברה במועדים שייקבעו על ידי נציגות העובדים מעתה ואילך".

בסיום דבריו פונה זלנה לראש העיר ואומר: "אני פונה אליך כפי שעשיתי בעבר, לקחת את ניהול המשא ומתן לידיך באופן אישי".

יוסי חג'ג', יו"ר ועד הפעולה בחברה העירונית: "ועד עובדי החברה העירונית נהג באיפוק לאורך כל תקופת המשא ומתן והצהיר בכל פורום שפניו לשלום. ההנהלה מצידה הצהירה ומצהירה מעל לכל במה ופורום שהיא מוכנה לקיים את הסכם העבודה, אך לא כך הם פני הדברים. לאורך כל התקופה ההנהלה צעדה צעד קדימה ושלושה צעדים אחורה ונראה שלהנהלה אין עניין לממש את הסכם העבודה. אנו, חברי ועד הפעולה, נשקול את צעדינו. הגיע הזמן להסיר את הכפפות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר