סיום קורס מובילות צהרונים ברשת חוויות
סיום קורס מובילות צהרונים ברשת חוויות

רחובות: מובילות הצהרונים סיימו את הקורס בטקס חגיגי

30 מובילות צהרונים ברשת חוויות סיימו את הקורס לאחר שנת לימודים אקדמית והגשת עבודת גמר

פורסם בתאריך: 20.3.18 11:19

-->

השבוע הסתיים בטקס חגיגי מחזור ג' של קורס מובילות צהרונים מטעם  אגף הגיל הרך ברשת חוויות רחובות. מדובר בקורס ייחודי שפתח אגף הגיל הרך ברשת, בשיתוף עם משרד החינוך, מכללת לוינסקי והחברה למתנ"סים. את מחזור ג' של הקורס סיימו בהצלחה 30 מובילות צהרונים, לאחר שנת לימודים אקדמית והגשת עבודת גמר. בסיומו קיבלה כל אחת מהבוגרות תעודת גמר מטעם משרד החינוך, מכללת לוינסקי והחברה למתנ"סים.

קורס זה הינו קורס אקדמאי שמטרתו להכשיר מובילות לצהרוני רשת חוויות, והוא מהווה כלי חשוב ומרכזי בהתמקצעות של הצוותים. מטרתו של הקורס  להקנות ידע וכלים תיאורטיים ויישומיים לעבודה בצהרון. כמו כן, מטרתו של הקורס פיתוח, הבנת תהליכים חינוכיים והקניית מיומנות מקצועית.

אסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך: "אבן היסוד בעבודת אגף הגיל הרך בכלל, ובצהרונים בפרט, הוא פיתוח מקצועי, מתן כלים והרחבת סל הכלים של הצוותים בצהרונים על מנת שיוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים החינוכיים בעבודתם. אנו רואים בהובלת צהרון מקצוע המחייב מקצועיות ומיומנות. קורס זה נותן את הכלים. אני מלאה גאווה וסיפוק שפרויקט כה חשוב הפך להיות חלק אינטגראלי מהעשייה החינוכית באגף הגיל הרך של רשת חוויות, וכמובן קורס בסיסי וסטנדרט להובלת צהרון ברשת. בעיניי המשאב האנושי של אגף הגיל הרך  הוא הון אנושי – אשר יש להכשירו, להקנות לו כלים מקצועיים, ארגז כלים וצידה לדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר